Valitettavasti en ole täysin työkykyinen mutta tätä en kerro työkkärissä. Aion kikkailla eläkeikään saakka ansiosidonnaisella ja osa-aikatyössä.
Muita? Vuosia työikää jäljellä mutta en pysty kokoaikatyöhön. Otan vaikka karenssin yms
Kommentit (14)
Ainakin joissakin sairauksissa voi hyvänä hetkenä olla 100% työkykyinen jonkin aikaa. Sitten kunto romahtaa, jolloin voisi olla hetki pitää ansiosidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla sitten voittaa?
Ap. En tiedä mitä voittaa mutta joku päätös on vain tehtävä miten toimia. Mietin jo, että haenko eläkkeelle mutta aion yrittää tätä. Jaksan tehdä osa-aikatyötä mutta palautuminen kestää.
Noita kikkoja olisi kiva osata itsekin. Miksi näitä ei opeteta koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Noita kikkoja olisi kiva osata itsekin. Miksi näitä ei opeteta koulussa?
Koraanikoulussa opetetaan kun sieltä valmistuneilla on kikkailu hanskassa.
Kikka on täsmälleen päinvastainen, eli ilmoittaa olevansa vajaakuntoinen työnhakija. Sillä välttää aika paljon kaikenlaisia toimenpiteitä.
Minä myös, teen 20 tuntia töitä viikossa ja saan ansiosidonnaista lisäksi, näin ollut jo viimeiset 4 vuotta ja onneksi työkkäri ei ahdistele tai edes koskaan kysele mitään. On mulla kaikenlaista vaivaa, astma joka vaivaa lääkityksestä huolimatta, jatkuva väsymys johon syytä ei ole löytynyt, eräs sairaus joka aiheittaa kipuja mutta ei tee työkyvyttömäksi... noiden vuoksi en sairaseläkkeelle kuitenkaan pääse. No näinkin pärjäilen.
joidenkin pakko tehdä näin,sairaanhoitoa ei saa eikä eläkettä,mitä itse tekisit.
Tekisin samalla tavalla, jos olisi työpaikka ja pääsisin ensin liiton kirjoille.
Tein samoin melkein 10 vuotta. Lopulta kyllästyin matalaan palkkatasoon ja kouluttauduin lisää.
Vierailija kirjoitti:
joidenkin pakko tehdä näin,sairaanhoitoa ei saa eikä eläkettä,mitä itse tekisit.
Mä en nyt ymmärrä.
Itse olen kertonut että en ole täysin työkykyinen ja saan olla ihan rauhassa ja tuet juoksee.
Ei noiden kanssa tarvitse kikkailla. Helpommalla pääsee, kun sanoo, että on toimittava omien voimavarojen mukaan. Säästyt näin jopa niiltä karensseilta.
Ja harkinnanvaraista tukea kyytipojaksi.