Minkä ikäisille Aku Ankka-lehti sopii?
Ajattelin tilata joululahjaksi veljentyttärelle, mutta mietin onko vielä liian pieni?
Kommentit (13)
Ja av:laiset tietävät veljentyttäresi iän mistä...?
Mun vanhempien luo se on tullut siitä asti, kun mä olin jotain 2v. Heille se tulee vieläkin ja ovat nyt 68v.
Vaihdoin Nalle Puhin Akuun 6-vuotiaana ja heti osui ja upposi. Sanoisin, että jos sukulaistyttösi on kouluikäinen tai vähän alle, niin Aku on passeli lahja
Tuossa toisessa ketjussahan on jo todettu, miten epäkelpo huoltaja Aku Ankka on, joten ei sitä varmaan ainakaan lapsille voi antaa luettavaksi.
Hieman yli 50:lle, muut ei oikein vielä tajua niitä juttuja. Itse kyllä siitä huolimatta luen niitä, koska koen olevani varhaiskypsä.
Itse ajattelen, että Aku sopii 7-vuotiaasta ylöspäin niin kauan kuin haluaa lukea. Itse luen vieläkin Akua ja olen kohta 50-vuotias. Mutta siis tuon alaikärajan laittaisin 7 vuoteen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:13"]
Tuossa toisessa ketjussahan on jo todettu, miten epäkelpo huoltaja Aku Ankka on, joten ei sitä varmaan ainakaan lapsille voi antaa luettavaksi.
[/quote]
Ja mikä vielä pahempaa, eräässä toisessa ketjussa Aku Ankka todettiin psykopaatiksi.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:15"]
Tilaa juniori Aku
[/quote]
Mikä se on?
aku ankasta oppii hyvään suomea. kannattaa tilata. olen lukenut niin kauan kuin muistan ja sitä ennen varmaan katsellut kuvia. loppua ei näy!
Aku Ankka sopii kaiken ikäisille, siitä on iloa vauvasta vaariin (jopa yli 100 v. täyttäneille).