Mies sanoi kaupassa höö tai hnn tai nnn
Mietin kaupan tiskillä mitä ottaisin. Myyjä seisoi edessäni. Toinen asiakas odotti vieressäni.
Sanoin tälle että ota vaan, minä mietin vielä.
Mies vastasi jotain höön hnn ja nn:n välillä tuijottaen vaivaantuneesti eteenpäin.
Sanoi sitten tarpeensa myyjälle, sai pakettinsa ja poistui.
Miksi tämä kanssakäyminen tuntemattomien kanssa on meille suomalaisille niin vaikeaa..
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:27"]Itse olisin vastannut sinulle "älä turhaan mieti enää, mulla olis sulle kunnon pötkö salamia hehe-he".
Mut mä oonkin suulas naistenmies.
[/quote]
Jep jep.
Suomalaiset tuijottaa, se on meidän juttu.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:22"]
Mietin kaupan tiskillä mitä ottaisin. Myyjä seisoi edessäni. Toinen asiakas odotti vieressäni. Sanoin tälle että ota vaan, minä mietin vielä. Mies vastasi jotain höön hnn ja nn:n välillä tuijottaen vaivaantuneesti eteenpäin. Sanoi sitten tarpeensa myyjälle, sai pakettinsa ja poistui. Miksi tämä kanssakäyminen tuntemattomien kanssa on meille suomalaisille niin vaikeaa..
[/quote] Voihan myös olla niin, että tällä kyseisellä miehellä on jotain estoja tai ongelmia kommunikaatiossa. :( Meni sitten lukkoon siinä tilanteessa.
Tän on pakko ollu tapahtunut satakunnas tai turun seudulla :)
Se on sitä lihatiskin viestintää joka opitaan kännissä yökerhon lihatiskillä ja Jolla te nykyiset yh-mammatkin mukaan saatiin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:22"]
Mietin kaupan tiskillä mitä ottaisin. Myyjä seisoi edessäni. Toinen asiakas odotti vieressäni. Sanoin tälle että ota vaan, minä mietin vielä. Mies vastasi jotain höön hnn ja nn:n välillä tuijottaen vaivaantuneesti eteenpäin. Sanoi sitten tarpeensa myyjälle, sai pakettinsa ja poistui. Miksi tämä kanssakäyminen tuntemattomien kanssa on meille suomalaisille niin vaikeaa..
[/quote] Voihan myös olla niin, että tällä kyseisellä miehellä on jotain estoja tai ongelmia kommunikaatiossa. :( Meni sitten lukkoon siinä tilanteessa.
[/quote]
Niinkuin suurimmalla osalla suomalaisista.
Oli varmaan ssri lääkkeitä paniikkihäiriöön syövä henkilö :( Tekee juuri tuollaiseksi.
Se oli varmaan meidän Make, se on vähän tuommonen.
Joo mutta kun näitä ihmisiä on useita. Matkustan töihin ruuhkaisella bussilla päivittäin Helsingissä ja melkeinpä joka päivä tulee typeriä tilanteita siitä, kun urpot eivät osaa sanoa, että "hei anteeks, mä jään tässä seuraavalla pysäkillä", vaan tuhisevat pahastuneen oloisesti, kun en tajua heidän hanskojen pukemisestaan, että nyt pitäisi minun väistää. TAI jos itse sanon jääväni bussista seuraavalla pysäkillä, saan vastaukseksi korkeintaan "hnn":n, tai yleensä en sitäkään.
Jos joku tuntematon alkaa yhtäkkiä pulista minulle syyttä, niin tietenkin hymähdän vastaukseksi ilmaistakseni kuulleeni. Joskus saatan jopa päästää sen "juu"n.
En koe, että kanssakäyminen olisi minulle vaikeaa, minua ei yksinkertaisesti kiinnosta. Kykenen toki syvällisempäänkin keskusteluun tarpeen vaatiessa, mutta mitä ap:lle olisi pitänyt vastata?
Itse olisin vastannut sinulle "älä turhaan mieti enää, mulla olis sulle kunnon pötkö salamia hehe-he".
Mut mä oonkin suulas naistenmies.