Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käyttö urheilusuorituksen aikana

09.10.2021 |

Mitä mieltä olette tästä:

Olin tänään klo 10-11 kuntosalilla, jossa oli varsin rauhallista, eli ei paljoa asiakkaita. Näin, kun kadulta sisään asteli nuori nainen, jolla oli siis jo ulkona kävellessään kirurginen kertakäyttömaski päällä. Hän tuli sisälle kuntosalille treenaamaan ja hänellä oli koko ajan maski päällä, vaikka turvavälejä oli helppo pitää!

Toki jokainenhan itse päättää maskin käytöstä, mutta minun mielestäni ei ole kovin terveellistä käyttää maskia fyysisen urheilusuorituksen aikana,koska silloin lihakset ja aivot eivät saa riittävästi happea.

Ja jos joku niin hirveästi pelkää itse saavansa tartunnan tai itse tartuttavan muita, niin ehkä silloin voisi ajoittaa treeninsä joko aikaiseen aamuun tai myöhäiseen iltaan, jolloin siellä kuntosalilla ei ole muita asiakkaita.

Kommentit (16)

1/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiurheilijat joutuvat käyttämään maskia, koska työnantaja edellyttää sitä. Työpaikalla maskisuositus tarkoittaa ihan oikeaa pakkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xx

Vierailija
4/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskihulluus on mielensairaus, jota potilas itse ei tajua.

Vierailija
5/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyn salilla, missä sitä vaaditaan. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
6/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni koulussa joutuu liikuntatunnillakin pitämään. Siellä lapsiparat juoksevat hikisen maskin liimautuessa naamaan. Aivan älyvapaata.

7/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sun salilla käyttää maskia myös ryhmäliikuntatunneilla, kuten body pumpussa?

8/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasteni koulussa joutuu liikuntatunnillakin pitämään. Siellä lapsiparat juoksevat hikisen maskin liimautuessa naamaan. Aivan älyvapaata.

Todellakin aivan kohtuutonta! Miettikää nyt, miltä tuntuu puuskuttaa hikisenä maskin läpi.

Vierailija
9/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin aivan kohtuutonta! Miettikää nyt, miltä tuntuu puuskuttaa hikisenä maskin läpi.

Lievempi versio vesikidutuksesta.

Vierailija
10/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö sun salilla käyttää maskia myös ryhmäliikuntatunneilla, kuten body pumpussa?

En käy ryhmäliikunnassa ja tuo sali ei ole kaikille avoin sali, mutta kyllä siellä ihan normaalisti hikoillaan. Olen tottunut maskiin.

11/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm

Vierailija
12/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuuko lapset oikeasti käyttämään maskia liikuntatunnilla jossain Suomessa. Oman lapseni koulussa ei tarvinnut, eikä välitunnilla. Ja jos maski ahdisti, niin riitti kotoa soitto opelle, eikä maskia tarvinnut pitää. Oma lapseni kyllä piti, ei kokenut vaikeaksi hengittää. Nyt kaupungistamme onneksi poistui maskisuositus pari viikkoa sitten ja myös kaikista kouluista.

Vierailija
13/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna maskin pitäminen kuntosalilla on verrattavissa mielisairauteen.

Joissain maissa on tietysti pakko, tämän näkee tubettajien videoissa. Mutta täällä Suomessa järjettömyyden huippu.

14/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
15/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin kun joku poloinen pyöräili lenkkipolulla Maski päässä, että kyllä näitä kahjoja riittää.

Vierailija
16/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin tänään kotiin töistä ja ainoa vastaantulija 3km matkalla oli mies, jolla oli maski naamalla pyöräillessä.

En siis ole mikään maskivastustaja, vaikutti vaan aika hölmöltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan