Parasta mitä elämässäsi on tapahtunut?
Jos omaa miestä ja/tai lapsia ei lueta mukaan. :)
Kommentit (24)
Aika jännä, kun perheasia rajataan pois, on todella vaikea keksiä vastausta!
Olisiko se pieni tovi jonka sain viettää kunnollista opiskelijaelämää.
Ensin meinasin vastata mieheni tapaamisen, mutta jos sitä ei lasketa...niin muutaman erityisen kiinnostavan ihmisen kohtaaminen.
Lähtö kauas ulkomaille nuorena likkana.
Vaihto-opiskelu ulkomailla ja siellä solmitut ystävyys-suhteet. Elämässäni kaikki parhaimmat asiat liittyvät juurikin niihin ihmisiin.
Syntyminen siihen perheeseen, johon sain syntyä.
Itsetunnon ja itsevarmuuden löytäminen
Suomesta pois muutto ja useissa maissa asuminen. Ne kaikki ihmiset...
Joitakin erinomaisesti onnistuneita projekteja tietysti on matkan varrella ollut, tuorein ehkä tällä hetkellä merkittävin: selvitin syntyperäni omatoimisesti. Mutta odotan edelleen sitä kaikkein parasta, mitä se sitten lieneekään.
Dippatyön tekeminen ja valmistuminen sanoisin. Mulla oli tosi hyvä mentori, oli jäämässä eläkkeelle -> tiesi paljon, siirsi tietoa minulle mielellään ja aikaa riitti ohjattavalle. Niin moni jätti opinnot roikkumaan ja jotkut heistä eivät ole valmistuneet vieläkään ja tuskin valmistuvatkaan.
Selvisin keuhkosyövästä, mikä on yksi tappavimmista syövistä. Sen jälkeen opin arvostamaan elämää aivan uudella tavalla, etenkin kun hieman nuorempana olin pitkään masentunut ja itsetuhoinen. Nyt elämä hymyilee.
Kun otin eron väkivaltaisesta aviomiehestä ja myöhemmin muutimme Ruotsiin lasten kanssa ja täällä asustellaan edelleen.
Insinööriksi valmistuminen, en olisi uskonut pystyväni suorittamaan opintoja hyväksytysti.
Parasta on ollut äitini, joka piti perhettämme pystyssä kaikista suurista vaikeuksista (köyhyys, väkivalta, alkoholismi) huolimatta ja jaksoi säilyttää huumorintajunsa loppuun asti. Hänen esimerkkiään haluan noudattaa omassa elämässäni, tapahtui mitä tahansa.
Parhaaseen ystävääni tutustuminen. Hänelle voin uskoutua mistä tahansa. Hän on ensimmäinen ihminen, jonka kanssa minulla on ollut syvällisiä keskusteluja.
No olisin sanonut perheen, mutta jos sitä ei lasketa niin ehdottomasti vaihto-oppilasvuosi Texasissa, Yhdysvalloissa kymmenisen vuotta sitten ja sitä kautta pitkäaikaiset ja kansainväliset ystävyyssuhteet. :)