Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia syntymäpäivälahjoja aikuinen lapsenne saa teiltä?

Vierailija
09.10.2021 |

Vai saako muuta kuin ehkäpä kortin ja vaikkapa ulkona syömisen yhdessä perheen kanssa?
Otetaan nyt esimerkiksi vaikkapa 18v, 20v ja 25v synttärit. Toki välivuosiesimerkkejäkin saa kertoa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäessään 18v sai 2000€, varmaan annamme nyttenkin rahaa, kun 20v täyttää, koska ei toivo/halua mitään materiaa eikä matkaa tms.

Ja antamamme raha menee muuhun kuin ruokaan, koska saa meiltä myös n.1x/kk ruokatilausboxin Prismasta.

Vierailija
22/24 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah 😂 minä lakkasin saamasta synttärilahjoja vanhemmilta ehkä 16-vuotiaana. Tekstarin ne laittavat edelleen mutta huvittava ajatus että aikuiselle pitäisi alkaa ostamaan jotain krääsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ajokortin kun täytin 18v. Paljonkohan sen arvo oli, varmaan pari tonnia. Sen jälkeen sain 100e kuussa avustusta opiskelijaelämään kunnes täytin varmaan 20, enkä muista että olisin synttärilahjoja saanut n.25v jälkeen. Silloinkin sain jotain parikymppiä. Pyytäessäni sain kerran 500 apua elämään. Vanhempani eivät ole kovin köyhiä, jos nyt eivät erityisen rikkaitakaan, mutta näin meillä.

Vierailija
24/24 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahah 😂 minä lakkasin saamasta synttärilahjoja vanhemmilta ehkä 16-vuotiaana. Tekstarin ne laittavat edelleen mutta huvittava ajatus että aikuiselle pitäisi alkaa ostamaan jotain krääsää.

Krääsää? Sellaistako sinä olet saanut lahjaksi. Minä en ole saanut koskaan mutta lahjoja saan vieläkin.