Mitäköhän se Tarja Smura oikein sitten meni näkemään, jos suhde Rennuun kerran päättyi kuin seinään?
Näin jotain sellaista, mikä ei voinut olla minua ja minun parisuhdettani. Siihen iltaan liittyi se, että tapasin ihailemani Vesa-Matti Loirin ja lumouduin hänestä ja jäin kuuntelemaan hänen juttujaan. Samana iltana silmäni näkivät jotain sellaista, jonka jälkeen sanoin, että se oli tässä.
Ex-pari ei ole tavannut suhteen päätyttyä. Eron jälkeen Smura kertoo Harlinin hankkineen hänelle kostoksi porttikiellon Kaivohuoneelle.
- Hän hankaloitti elämääni. Hän ei tykännyt, että päätin suhteen.
Kommentit (27)
Renny vertaa kirjassaan Tarjan hemmottelua Pretty woman elokuvan prostituoituun, joka shoppailee jossain ostoskadulla miehen piikkiin.
Tarja tykkää varmaan hyvää tästä vertauksesta.
Varmaan jotain sutinoita jonkun tuoreemman missin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotain sutinoita jonkun tuoreemman missin kanssa.
Tai Hollywoodin pervouksia?
Miksiköhän Tarja suojelee Rennun mainetta?
Mielestäni Renny on jo hieman epätoivoinen vanha papparainen, jonka piti naida nuori morsian säilyttääkseen illuusion ikinuoruudesta ja menestyksestä. Tämä kirjanen on myös joku ihme ilmeisesti ei niin rehellinen tai yksipuolinen näkemys asioista.
Rennyn elokuvat ovat myös jo hieman ajan syömiä kasari ysäri ihmeitä, eikä hän ole päässyt eteenpäin taiteessaan, vaan jämähtänyt sinne vanhoihin saavutuksiin.
Mannerheim oli nolo päätös.
Olikohan nähnyt huumehia tai jotain seksipervoilua?
Renny pelehtimässä nuorten poikien kanssa.
Varmasti huumausaineiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Renny vertaa kirjassaan Tarjan hemmottelua Pretty woman elokuvan prostituoituun, joka shoppailee jossain ostoskadulla miehen piikkiin.
Tarja tykkää varmaan hyvää tästä vertauksesta.
Siis oikeasti vertaa? Mitä ihmettä? Mikä ihmeen ukkeli tuo kuvittelee olevansa? Sitä ei ilmeisesti haittaa pätkääkään kuinka sen ”suosio” vaan laskee tuon kirjan myötä.
Sanoisin että tuo Rennyn kirja on nolompi kuin yksikään hänen leffoistaan. Haisee kyllä niin pahalta että tuskin kukaan ostaa. Nää lehtiartikkelitkin on noloja. Kuinka IS kehtaa niitä edes julkaista?
Mä en taas ymmärrä tuon vesku loirin ihailua. Mikä siinä miehessä on niin lumoavaa, tavallinen ihminen se on
Vierailija kirjoitti:
Mä en taas ymmärrä tuon vesku loirin ihailua. Mikä siinä miehessä on niin lumoavaa, tavallinen ihminen se on
Noinhan voi sanoa itse asiassa kaikista ihmisistä: ihminen se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinhan voi sanoa itse asiassa kaikista ihmisistä: ihminen se vaan on.
Ei kuitenkaan Rennystä. Hän on uniikki. Omasta mielestään hyvinkin uniikki.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti huumausaineiden käyttöä.
Ei kai se olisi haitannut, jos joku muu kuin Rennu olisi vetänyt kokaa nokkaan ja jotenkin en usko tuosta partiopojasta, että se koskaan on niin tehnyt.
Jaa-a, sen kun tietäisi 🤔