Alaikäisten rokottaminen
Eikö vanhemmilta tarvitse enää kysyä lupaa, kun alaikäisiä rokotetaan?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu iästä.
Mikä se ikä lain mukaan on?
Alaikäinen saa itse päättää että ei rokoteta jos on siis fiksu.
Miksi on edes niin hätä rokottaa lapset ja nuoret, kun pitkäaikaisia haittoja ei tiedetä ja viimeksi eilen sanottiin uutisissa, että ei ne ole 30v ja nuoremmat, jotka sairaaloita täyttää.
Todella typerää touhua. Edes who ei suosittele lasten rokottamista.
Vierailija kirjoitti:
Alaikäinen saa itse päättää että ei rokoteta jos on siis fiksu.[/quote
Pietarin trolli bongattu! Onko kaalisoppaa lounaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Yli 12.
Millähän kriteerillä joku 12 v voi jo päättää noin isosta asiasta. Olen niin pettynyt, kun lapseni oli käynyt piikillä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 12.
Mitä tuon ikäinen ymmärtää mRNA-rokotteen riskeistä? Pitää olla mikrobiologi, että ymmärtää toimintamekanismin. Lasten rokottamisen keinot ( massarokotukset kouluissa, ryhmäpaine) ovat kyllä todella epäeettisistä, ei tuon ikäinen ole kognitiivisesti riittävän kypsä ymmärtämään suostumuksen perusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 12.
Mitä tuon ikäinen ymmärtää mRNA-rokotteen riskeistä? Pitää olla mikrobiologi, että ymmärtää toimintamekanismin. Lasten rokottamisen keinot ( massarokotukset kouluissa, ryhmäpaine) ovat kyllä todella epäeettisistä, ei tuon ikäinen ole kognitiivisesti riittävän kypsä ymmärtämään suostumuksen perusteita.
Oikeesti kyllä varmaan aika monet ottaa rokotteita itselleen ja lapsilleen vaikkei ole kuin peruskoulun bilsa hallussa.
Ne biologit on sitävarten olemassa, että meidän peruspulliaisten ei tartte niitä asioita niin tarkkaan ymmärtääkkään.
Riippuu iästä.