Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon alkanu haluta pois tästä kaikesta uusperhe paskasta..

Vierailija
04.12.2014 |

Tapasin mieheni noin kaks vuotta sen jälkeen kun hän erosi silloisesta tyttöystävästään ja kahden lapsen äidistään. Olimme noin 1.5 vuotta yhdessä ennenkuin tapasin hänen lapset ja julkistimme suhteemme hänen exälleen. Tämän jälkeen kaikki onkin ollut yhtä helvettiä. Lasten kanssa olen tullut aina toimeen hyvin ja meillä ei ole koskaan ollut ongelmia olla perhe mutta tämä lasten äiti on tehnyt elämästäni helvetin. Nyt kun 2.5 vuotta olen jotenkin jaksanut hänen jatkuvaa haukkumista ja kyttäämistä olen alkanut huomata etten ole enää onnellinen niinkuin ennen, miehen exän äiti on samassa talossa töissä kun minä, kuten myös ex. Exän kavereitakin on useampi samassa talossa, en saa olla edes töissä rauhassa ilman että joku olisi arvostelemassa tai kommentoimassa tekemisiäni. Rakastan kyllä miestäni ja jopa miehen lapsiakin mutta onko elämä elämisen arvoista näin? Olen miettinyt työpaikan vaihtoa mutta alallani ei täällä ole tarjolla minulle muuta työtä. Mies ei noteera pahaa oloani vaikka olen siitä usein hänelle puhunut. Mikä avuksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa pois koko paikkakunnalta.

Vierailija
2/4 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa puhut uusperhepaskasta mutta ongelma on silti miehen ex. Vai kuuluuko se ex teidän perheeseen? Arvosteleeko ne sulle suoraan sun tekemisiä? Jossain vaiheessa kannattaa lopettaa muiden mielipiteiden ja paskapuheiden ja huhujen kuunteleminen, oli uusperheellinen tai ei. Elämä on siten paljon mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi ei noteeraa pahaa oloasi, niin ihan hyvin voisit jättää hänet. Hänenhän tulisi miettiä kanssasi, kuinka saisitte miehen exän ja tämän armeijan pois kimpustasi, jotta voisitte olla onnellisesti yhdessä.

Vierailija
4/4 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seuraavan kerran ne on häijyjä niin kerro se niille. Kysy mihin ne pyrkii, että eroat miehestä? Palaako se sit yhteen exänsä kanssa. Ehkä se sais ne aattelee vähän asioita...exään se tuskin vaikuttaa, mutta muihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan