Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istun juuri huoltsikalla paskalla

Vierailija
04.12.2014 |

En tiedä mitään epämukavampaa, vaikka pönttö vuorattu paperilla. Eikä uskalla liikauttakkaaan kankkusia tai paperit putoaa..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vtu siis te actually keskustelette tästä aiheesta.

Vierailija
2/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsitkö jo pois gagulilta? Onko haju vieläkään irronnut vaatteistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on elämä tyhjää ja puheenaiheet vähissä. Tavoista puhumattakaan.

Vierailija
4/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko tänään pysähtyä ABC:lle kakkahädän vuoksi. Oli siisti vessa. Iso läjä kakkaa tuli ja kovasti pörisi pierua, en mitenkään ujostellut, vaan päästelin äänekkäästi. Kyllä helpotti.

Vierailija
5/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ällöttää se että sä koskettelet puhelintasi niillä kakkakäsilläs.

Vierailija
7/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:13"]

En tiedä mitään epämukavampaa, vaikka pönttö vuorattu paperilla. Eikä uskalla liikauttakkaaan kankkusia tai paperit putoaa..

[/quote]

Juu, yleiset vessat on kyllä niin vastenmielisiä tortillan vääntämiseen, ettei mitään rajaa. Enkä mä kyllä pääse edes tunnelmaan sellasissa yleisissä vessoissa, jotka on moniröörisiä ja kopeissa pelkät seinät ympärillä ja ylhäällä ja alhaalla aukot. Tosin äärimmäisen vaikeeta on tunnelmaan päästä privaattivessoissakaan, varsinkin jos tietää, että joku jonottaa vessaan pääsyä.

En ole kyllä kodin ulkopuolella käyny paskomassa vuosiin. Loma reissutkin on ollu parina viime kesänä ihan vaan viikonlopun mittasia ja kun normaalistikin väännän torttua vaan joka kolmas päivä, niin viikonloppu menee paskomatta ihan kepeesti.

Vierailija
8/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitko laittaa pöntön pohjalle ettei kuulu mitään molskahduksia? Joku herkkä palstamamma voi pahastua semmoisista äänistä..

Vierailija
9/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta mitä tiedän, kun kova hätä. Eikä väliä omko julkinen vai ei. Enkä edes vuoraa vaan laitan pöntön etureunalle vain :)

T. N23

Vierailija
10/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava käydä huoltsikalla kakalla. Mulla on tuossa matkalla yksi vakio Kusi- ja paskahuoltamo, jossa on mukava ulostaa. Kunnon suljettu koppi, jossa såå rauhassa päästellä! Minua vain naurattaa kun pierettää ja tietää ett muutkin kuulee mutta eivät näe kuka siellä kaasuttaa.

Vierailija
11/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:16"]

Ihaninta mitä tiedän, kun kova hätä. Eikä väliä omko julkinen vai ei. Enkä edes vuoraa vaan laitan pöntön etureunalle vain :) T. N23

[/quote]

Niin siis paskantaminen ittessään on orgastista puuhaa ja varsinkin se sitä edeltävä tunne kun huomaa että alkaa oleen tuloillaan ja vielä vähän panttailee, mutta noi fiilarit mä kyllä säästän kotiin omalle pytylle.

-3-

Vierailija
12/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:22"]

Mukava käydä huoltsikalla kakalla. Mulla on tuossa matkalla yksi vakio Kusi- ja paskahuoltamo, jossa on mukava ulostaa. Kunnon suljettu koppi, jossa såå rauhassa päästellä! Minua vain naurattaa kun pierettää ja tietää ett muutkin kuulee mutta eivät näe kuka siellä kaasuttaa.

[/quote]

No ei kai siellä huoltsikan huusissa mitään takaovea ole, mistä voit poistua kenenkään näkemättä?

Vierailija
13/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras torttu jonka olen vääntänyt tuli tuolla länsisaaristossa kyykkypaskalla. Valtavan pitkä python jonka peittelin mustikkamättääseen.

Porsliinilla kun käy, jos on aikaa, pitää pyttyyn virittää vessapaperista vesiroiskeenestäjät. Tommoinen metsäpaska ei sellaista vaadi. Ja kyllä nyt terveen ihmisen perse yhden huoltoasemapaskalan lauteiden bakteerit ja paskahiput kestää. Ihme hienostelua, siedätykseen joutaisit, luonnoton nainen ja ilmeisesti jumalatonkin.

Vierailija
14/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäpaskalla ja taaperon oli ihan pakko päästä lähituntumaan katsomaan mistä se kakka tulee, vaikka yritin huutaa sitä kauemmaks. Takaisin tullessa piti varoa etten astu omaan jätökseeni.

Vierailija
15/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole niinkovaa hätää ettei ehtisi riukua rakentamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme