Hankin lapsen ja vanhenin hetkessä
Niin. Vauva on nyt 10 kk. Katsoin tässä yksi päivä kuvia ennen raskautta, ja vitsit että näytin hyvältä. Nyt on silmäpussit joka päivä, puolet hiuksista pudonnut ja kaiken kaikkiaan olemus on jotenkin todella tunkkainen. Painoa jäi vain 3 kg, joten siitäkään ei ole kiinni. Unenpuute taitaa tuhota ulkonäön aika nopsaan.
Kommentit (6)
Mä tein vuoden jatkuvaa kolmivuorotyötä ja vaikutus oli suunnilleen sama. Muutamassa kuukaudessa palauduin ennalleni.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vuoden jatkuvaa kolmivuorotyötä ja vaikutus oli suunnilleen sama. Muutamassa kuukaudessa palauduin ennalleni.
Mulla tapahtui sama hirveän työstressin ja siitä aiheutuneen unettomuuden takia parissa kuukaudessa. Ilman vauvaa tai kolmivuorotyötä. Aloin näyttää äidiltäni.
Joo tän takia en hankikaan lapsia kun olen niin narsissi ihminen että pelkään lapsista aiheutuvia ulkonäköhaittoja liiaksi :'( ehkä sinunkin olisi pitänyt olla lisääntymättä?
Vierailija kirjoitti:
Joo tän takia en hankikaan lapsia kun olen niin narsissi ihminen että pelkään lapsista aiheutuvia ulkonäköhaittoja liiaksi :'( ehkä sinunkin olisi pitänyt olla lisääntymättä?
Se on hyvä päätös ettet lisäänny. Meinaan kun joka päivä ja joka vuosi on omat ongelmansa lapsen takia mutta myös useasti suuret ilot. Minä olen tyytyväinen lisääntymiseeni vaikka vanhalta näytänkin.
Vierailija kirjoitti:
HIukset kasvaa takaisin ja unetkin paranevat lapsen kasvaessa.
Jep sitten kun lapsi muuttaa omilleen. No ainakin voi lohduttautua, että silloin nuorenee hetkessä.
HIukset kasvaa takaisin ja unetkin paranevat lapsen kasvaessa.