Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei ole koskaan ollut ihastunut muhun tai edes maininnut.

Vierailija
08.10.2021 |

Olen 30 nainen. Aina sanotaan nätiksi,kiltiksi, kivaksi, sitä sun tätä. Ei yksikään mies ole koskaan lähestynyt tai edes tehnyt aloitetta. Ja joo olen normaalipainoinen.

Olen aina vaa se hauska ja söpö kaverimuija. Minulla on aina ollut paljon miestuttuja mutta koskaan ikinä ei ole ollut sen enempää.

Osaako joku selittää mistä tässä on kyse? Itse ihastun aika helposti ja elämässäni olen 2 kertaa ollut syvästi ihastunut, jopa ehkä rakastunut. Olen kärsinyt sitä aivan uskomattoman paljon.

Onko täällä miehiä jotka osaisivat kertoa mikä mättää?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, jos jotain sanottu, jotain ympäripyöreetä vaan eikä tosissaan minulle, että välitetään t.nainen 30 v myös

Vierailija
2/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, elämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo niin iso tyttö, että voit tehdä itsekin aloitteita.

Voi huokaus taas näitä ongelmia...

Vierailija
4/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v vanhempi, sama tarina

Vierailija
5/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei miehet lähesty, lähesty itse. Ei kukaan kotoa tule hakemaan.

Vierailija
6/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

maininnut? no, ei kai kukaan mies sellaista mene mainitsemaan nykyisenä metoo aikana. nainenhan voi ahdistua

Vierailija
7/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tehnyt aloitteita? Antanut mahdollisuuden myös hiljaisemmille miehille? Viihteellä aloitteita saattaa tulla varmemmin vierailta miehiltä kuin kaveriporukan sisältä.

Vierailija
8/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelleko olet itse maininnut ihastuneesi?

Vierailija
9/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole kuullut metoosta. Ei miehet tee enää alotteita. Tee itse tai ole yksin.

Vierailija
10/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joku on ollut ihastunut. Se ettei asia ole tullut tietoosi ei tarkoita, ettei niin ole käynyt. Itse sain viestin ala-asteen luokkakaverilta, että oli tykännyt musta koko ajan. En koskaan tiennyt.

Vierailija
11/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö kertomaan miehille! Ne karkaa!! Ihan omassa kaveripiireissä tietedetään tätä että mies tykkää jahdata eikä toistepäin.

Vierailija
12/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo 60v eikä isääni ja poikaani lukuunottamatta kukaan mies ole koskaan rakastanut mua. Mutta joidenkin meistä - ihan silloin nuorena ja nättinäkin - kohtalona vaan on olla hetken aikaa jollekin miehelle tumputtamisen korvike. Saavat hetken aikaa lepuuttaa ranteitaan. 

Vierailija
13/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, elämä on

Kamalia ihmisiä tällä palstallaajos inhoot elämää niin se ei tarkoita sitä että pitää muita musertaa.

Vierailija
14/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli te naiset meette kertoo miehille että olette ihastuneita??

Vierailija
15/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, elämä on

Kamalia ihmisiä tällä palstallaajos inhoot elämää niin se ei tarkoita sitä että pitää muita musertaa.

Päinvastoin, tuo kommentti vain kehotti muuttamaan omaa asennetta sellaiseksi, että ei syyttele muita omasta saamattomuudestaan.

Jos ap olisi ollut ikeasti normaali iloinen mukava nainen, niin kyllä hänelle olisi ottajia ollut, mutta veikkaan, että hän on kärttyisä ja ikävä. Ap vaan kehua retostaa itseään monessa lauseessaan, mutta muut ovat sitten outoja... Kenessä vika? Kaikissa muissa vai ap:ssa?

Vierailija
16/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nynneröt ja vanhatpiiat eivät siihen kykene, normaalit naiset kykenevät ja ovatkin onnellisesti parisuhteissansa.

Vierailija
17/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo 60v eikä isääni ja poikaani lukuunottamatta kukaan mies ole koskaan rakastanut mua. Mutta joidenkin meistä - ihan silloin nuorena ja nättinäkin - kohtalona vaan on olla hetken aikaa jollekin miehelle tumputtamisen korvike. Saavat hetken aikaa lepuuttaa ranteitaan. 

Levittelit kuitenkin jollekin sankarille koipesi kuitenkin ja ilman ehkäisyä vielä, jos kerran lapsukainenkin on olemassa.

Nainen voi ihan itse päättää haluaako olla tumputtamisen korvike vai ei, sinä päätit olla.

Vierailija
18/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten se asia kertomatta selviäisi?

Vierailija
19/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö kertomaan miehille! Ne karkaa!! Ihan omassa kaveripiireissä tietedetään tätä että mies tykkää jahdata eikä toistepäin.

ja sitten keksittiin metoo. eipä jahtaa enää

Vierailija
20/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nynneröt ja vanhatpiiat eivät siihen kykene, normaalit naiset kykenevät ja ovatkin onnellisesti parisuhteissansa.

Monet myös onnettomissa parisuhteissa.