Osaatko suositella hyviä kuulokkeita?
Etsin kuulokkeita, joiden ääni on kova. Nykyisissä kuulokkeissa joudun pitämään volyymiä maksimin pinnassa ja toisissa langattomissa kuulokkeissani sekään ei meinaa riittää. Onko sinulla kuulokkeita joissa on kova ääni ja voitko kertoa niiden merkin/mallin jne.
Kommentit (14)
Katso, että vastamelutoiminto on hyvä.
Outoa itsellä tällaista vikaa ei ole tullut halvimmissakaan napeissa vastaan, kun vasta johdon löystyttyä. Puhelimen valmiilla Dolby-sovelluksella pystyn lisäämään voimakkuutta ja laatua aika hyvin oli kyseessä langattomat tai ihan tavalliset kuulokkeet.
Itse olen tykästynyt Bose QuietComfort 35 kuulokkeisiin. Malli on jo hieman vanha mutta olen ollut noihin tyytyväinen. Vastamelukuulokkeina peittää pahimmat häiriöäänet jolloin äänenvoimakkuuden voi pitää sopivan matalana.
Vierailija kirjoitti:
Langalliset vai langattomat?
Langattomat mielellään ensisijaisesti. Ap
Ihan mistä vaan kuulokkeista saa enemmän äänenvoimakkuutta kuin tarvitaan, vika on siinä laitteessa missä kuulokkeet ovat kiinni.
Bose 700 on oiva vastamelukuuloke. käy kuitenkin ihmeessä ensin tarkistuttamassa kuulosi. Voi olla, että olet mölytoosallasi aiheuttanut itsellesi kuulovaurion, jos et kuulokkeistakaan mitään kuule vaikka olis volat kaakossa. Itsellä ei ainakaan onnistu mikään maksimivolyymillä luukuttaminen, siitä jo tulee kipua korviin.
Eli ensin lääkäriin, sitten vasta kuulokkeet.
Sun kuulokkeissa ei ole vikaa. Niiden impedanssi on vain liian korkea ilman kuulokevahvistinta. Toisin sanoen hanki kuulokevahvistin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tykästynyt Bose QuietComfort 35 kuulokkeisiin. Malli on jo hieman vanha mutta olen ollut noihin tyytyväinen. Vastamelukuulokkeina peittää pahimmat häiriöäänet jolloin äänenvoimakkuuden voi pitää sopivan matalana.
Minäkin tykkään, on myös ihanan kevyet.
Bosen vastamelukuulokkeet.
Kuulostaa kyllä siltä, että sulla saattaa olla kuulossa vikaa.
itsellä ollut Sony 1000xm3 ja Bose QuietComfort 35. Äänen laadultaan samat, boset hieman mukavammat päässä mutta Sonyn kuulokkeissa pienempi viive äänessä jos katsoo televisiota. Osta Sony 1000xm3.
Ajattelin keväällä ostaa vastamelukuulokkeet, mutta aivan paskat saundit.
Päädyin Kygo-merkkisiin.
Menee koko kroppaan... ❤️
Yleensäkin dj-kuulokkeet😍👍
Vierailija kirjoitti:
Mulle saa suositella sellaisia, joilla Spotify kuulostaisi nykyistä paremmalta.
Ota premium niin saat paremman äänenlaadun!
Mulle saa suositella sellaisia, joilla Spotify kuulostaisi nykyistä paremmalta.