Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linkitä tai kerro jokin blogi jonka epäilet olevan hyvätuloinen perhe

Vierailija
04.12.2014 |

mistä päättelet näin, perustelut siis?

Ei siis tarvitse olla rikas, mutta ainakin hyvät tulot.

Kerro jotain yksittäisiä asioita mistä sen voisi aavistaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsis on

Vierailija
2/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

einiinhallittukaaos.blogspot.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustusunelmia vaaleanpunaisessa hirsitalossa, charm, at marias

Vierailija
4/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandwich-Iinan perhe, vaikka ilmaiseksi paljon saavatkin niin ei heillä silti tunnu olevn rahasta puutetta. Ei ollut edes silloin kun blogi ei vielä ollut suosittu.

Vierailija
5/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 07:11"]Sandwich-Iinan perhe, vaikka ilmaiseksi paljon saavatkin niin ei heillä silti tunnu olevn rahasta puutetta. Ei ollut edes silloin kun blogi ei vielä ollut suosittu.
[/quote]

Uudisasunto kalliilla asuinaseudulla, lapsille ostetaan kalliita merkkivaatteita, missään ei tunnuta juuri pihistelevän eivätkä vaikuta miltän velkoja keräävilt ihmisiltä kuitenkaan.

Vierailija
6/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkiä-Katriina. Tosin siinä perheessä ne hyvät tulot taitavat tulla mieheltä, koska Katriina ei taida tällä hetkellä tehdä muuta työtä kuin bloggaamista.

Sisustuksessa käytetään Riviera Maisonia, vasta oltiin pari viikkoa Yhdysvalloissa yms.

Vierailija
7/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä halusin. Miksi? Kallis, iso, remontoitu talo. Kaksi autoa. Lääkäripuoliso. Rouvalla kallis maku vaatteiden ja sisustuksen suhteen, ostoksia ei hävetä esitellä. Perhematkoja pari(?) kertaa vuodessa ulkomaille. Siivoojakin käy. 

Todellisuus toki voi olla toinen, mutta pelkän blogin perusteella minulle lukijana syntyy tällaine kuva, että perhe on varsin toimeentuleva ja kaikin puolin  hyväosainen.

Vierailija
8/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pikkublogi (josta tykkään superpaljon) mutta Alisa's wonderland Lilyssä. Äitiyslomaileva nuori terkkaopiskelija, kaksi chanelin käsilaukkua ja aivan upea koti.

Vierailija
9/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Pieni Elämä, yrittäjiä, sievä talo ja oli varaa muuttaa Ranskaankin.

Vierailija
10/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehden omistakin blogeista löytyy, se vain paistaa läpi, vaikka muuta yrittävät jostain syystä esittää. Eikä muitakaan tarvitse "epäillä", selvästi se näkyy kaikissa tässäkin mainituissa.

Vierailija
11/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän mielestänne hyvätuloinen perhe? Mun mielestä nämä eivät erotu mitenkään tavallisista suomalaisista duunareista. Mun kaveri on lastenhoitaja ammatiltaan ja hänen mies on lihamestarina ruokakaupassa. matkustelevat paljon ja on kiva iso talo ja kaksi lasta, merkkikamaa. Heilläkin vanhemmat auttavat tosi paljon lastenhoidossa jne kun ei ole muutakaan tekemistä. Vanhemmat entisiä tehdastyöläisiä joutuivat ulospotkituiksi useita vuosia sitten. Hekin käyvät muutaman kerran vuodessa aina matkalla kaukomailla, olin joskus heidän mukanaan jo kakarana. Hienot autot löytyy myös. Ja kesämökki saaresta mereltä:)

Vierailija
12/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungo.

Vierailija
13/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:52"]

Mikä on teidän mielestänne hyvätuloinen perhe? Mun mielestä nämä eivät erotu mitenkään tavallisista suomalaisista duunareista. Mun kaveri on lastenhoitaja ammatiltaan ja hänen mies on lihamestarina ruokakaupassa. matkustelevat paljon ja on kiva iso talo ja kaksi lasta, merkkikamaa. Heilläkin vanhemmat auttavat tosi paljon lastenhoidossa jne kun ei ole muutakaan tekemistä. Vanhemmat entisiä tehdastyöläisiä joutuivat ulospotkituiksi useita vuosia sitten. Hekin käyvät muutaman kerran vuodessa aina matkalla kaukomailla, olin joskus heidän mukanaan jo kakarana. Hienot autot löytyy myös. Ja kesämökki saaresta mereltä:)

[/quote]

Ei kai kukaan ajattelekaan, että duunarius ja hyvät tulot sulkisivat toisensa pois, mitä ihmettä selität.

Eikä duunarius ole taloudellista asemaa määrittävä kategoria, vaan yhteiskuntaluokkaa.

Vierailija
14/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillan koti. Ei tuo korostetusti esiin rahankäyttöään, kuten niin monet wannabee hyvätuloiset tai sellaista feikkaavat.

Vierailija
15/15 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kalastajan Vaimokin lukeutuu näihin. Remontoitu koti, mwrkkivaatteita, Johanna taitaa vieläpä tehdä vähennettyä työaikaa.