Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka unohdatte syödä

Vierailija
08.10.2021 |

Miten teette sen?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon tekemistä ettei ehdi miettiä ruokaa.

Vierailija
2/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain muista tai ehdi syödä. Flow tilassa varsinkin käy niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana onnistui helposti, nyt ei enää niinkään. Tosin tänään on vieläkin syömättä, mutta kyllä sen ennen aamua teen. Uuninkin jo lämmitin mutta yhä tässä aikailen.

Vierailija
4/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergereille yleistä kun uppoutuvat asioihin

Vierailija
5/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina tunne nälkää ja siksi unohtuu.

Vierailija
6/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ahdistus vie kaiken ruokahalun enkä "ehdi" syödä. Ja välillä olen niin väsynyt etten jaksa liikkua keittiöön syömään.

Vierailija
7/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon tekemistä ettei ehdi miettiä ruokaa.

Näin se on.  Etenkin kun on paljon mielenkiintoista tekemistä.  Tai joku oma projekti menneillään, esimerkiksi remontti tai laaja puutarhahomma, tai jos tekee jopa duunijuttuja kotona.

Aika vaan hurahtaa menemään, ehkä joskus vatsa saattaa kurahtaa, mutta varsaista nälkää ei ole.

Jotkut syventyvät niin totaalisesti hommiinsa, että muu unohtuu.

Vierailija
8/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se tapahtuu ryypputkien lomassa. EI mikään hyvä juttu. Jos sitä vaikka pariksi päiväksi unohtaisi syödä selvänäkin. Tai silleen että söisi aamiaisen ja unohtaisi päivän muut ruokailut.

Vierailija
9/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain muista tai ehdi syödä. Flow tilassa varsinkin käy niin.

Se, että työnarkkaamisessas näpyttelet konettas EI Ole Flow-tila.

Vierailija
10/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vähän adhd ja koko ajan joku projekti kesken ja jotain tekemistä.

Aamulla kahvit nokkaan, lenkille, töihin ja kotiin touhuamaan millon mitäkin. Nyt oon rakennellut hyllyjä ja myynyt tavaraa kirppiksellä kun siivoilen tavaraa vähemmäksi.

Helposti menee jonnekkin neljään, kuuteen tai kahdeksaan ennenkuin alkaa oikeasti nälkä olemaan. Päivällä saatan närppiä jotain tonnikalaa purkista tai kananmunaa ja leipää pikaisesti ja takasin touhuihin.

Jos vaan makoilee ilman tekemistä niin varmasti tulee mussuteltua enemmän.

Joskus tein raksaduunia ja se oli niin kivaa, että ihan hyvin olin sinne neljään viiteen asti pelkällä kahvilla.

Vierailija
11/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, jossain vaiheessa tulee olo että voisi syödä.

Vierailija
12/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger perimässä. Jos on ekkon kimpussa, niin ei vain muista syötä. Piste.

Ja KVG Asperger ja ekko.

Vierailija
13/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspergereille yleistä kun uppoutuvat asioihin

Tai ADHD

Vierailija
14/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttekö muuten muut unohtavat erittäin harvoin muutenkin? Meinaan vaan että itse olen huomannut että mitä useammin syö, niin sitä useammin tulee sellainen kivulias nälkä. Jos syö kerran päivässä niin ei sellaista oikein koskaan tule.

Mutta syöhän aamupala, niin kahvitauolla kouristaa ja kurnii.

Vierailija
15/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan tapahtuu. Jossain vaiheessa mies istuttaa mut pöydän ääreen ja lykkää lautasen eteen. Tai tuo eväät sinne missä olen.

Harrastusreissulla mulla on aina "huoltojoukot" mukana. Muuten elän päivän aamuyöllä nautitun aamukahvin varassa.

Vierailija
16/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee paljon kaikenlaista niin voi helposti unohtua. Jos en tee mitään mikä veisi täyden huomioni tai ei ole kiire ja monta rautaa tulessa niin tekee mieli syödä koko ajan.

Vierailija
17/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöttekö muuten muut unohtavat erittäin harvoin muutenkin? Meinaan vaan että itse olen huomannut että mitä useammin syö, niin sitä useammin tulee sellainen kivulias nälkä. Jos syö kerran päivässä niin ei sellaista oikein koskaan tule.

Kyllä, jos syön usein niin nälkä tulee jatkuvasti. Jos syön muutaman päivän säännöllisesti tiettyihin aikoihin niin seuraavinakin päivinä maha alkaa murista näihin aikoihin ja kova nälkä iskee jos ei myös syö silloin.

Vierailija
18/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Aamupala on pahin. Jos nielen aamu viideltä yhtään mitään vettä tuhdimpaa, niin töissä iskee noin kello 8 hirveä kipu, kouristus ja paha olo. Jos en syö aamupalaa niin tätä oloa ei tule ja jaksan hyvin työskennellä kymmeneen asti.

Vierailija
19/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama. Varmin tapa saada paino nousemaan on syödä aamupala, taatusti on kamala nälkä jo ennen yhtätoista. Ja sitten kippaa ruokaa naamaan oikein urakalla. Jos syön vasta lounaalla ei ole nälkä aamulla ollenkaan.

Minulle paras ateriarytmi on lounas, välipala viideltä ja iltapala ennen nukkumaanmenoa. Pienten välipalojen mutustelu pitkin päivää aiheuttaa tunnim parin päästä kauhean nälän, pitkä syömätömyys ei. Sanokoon asiantuntijat mitä haluaa.

Vierailija
20/29 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta. Olis kai aika syödä jotain. Viimeksi söin joskus 7 tuntia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän