Suurin syy koronarokotevastaisuuteen
Mä oon huomannut että ihmiset ei ota rokotetta, koska mikäs sen hauskempaa kun täydellä palkalla olla karanteenissa leffoja katsellen ja herkkuja napostellen. Jos ottaa rokotteen, voi olla ettei pääse karanteeniin niin usein eikä testeihin;) oikeastaan nyt kun rokotteen saa, jos tahtoo, pitäisi rokottamattomien olla karanteenissa ja saikulla ilman korvausta.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että suurin syy rokotteiden ottamiseen on joukkopsykoosi ja järjen köyhyys.
Ei auta syyllistäminen. Koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.
Rokotteen teho hiipuu.
En ole koskasn ottanut influenssarokotteita, enkä sairastanut niitä. Ollut päiväkodissa töissä räkäisten lasten kanssa, enkä sairastunut.
En tiedä miksi en ota rokotetta, ei vaan tunnu oikealta. Ottakaa te kaikki muut.
Mä pidän huolen etten tartuta ketään, kuten aina ennenkin. Pitäkää te muutkin.
Olen riskiryhmää.
On parempiakin tapoja tehdä itsari kuin ottaa rokote.
No pöh, aika epätodennäköistä päästä karanteeniin lomailemaan. En vieläkään tiedä ketään virukseen sairastunutta. Rokotteesta haittoja saaneita tiedän kyllä.
Mun syy on etten luota sen turvallisuuteen. Hyvänä kakkosena on manipulointi ja painostus.
Vierailija kirjoitti:
No pöh, aika epätodennäköistä päästä karanteeniin lomailemaan. En vieläkään tiedä ketään virukseen sairastunutta. Rokotteesta haittoja saaneita tiedän kyllä.
Mä tiedän kyllä molempia. Tuntuu, että on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Ottaa rokote tai olla ottamatta. Joka tapauksessa häviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän kyllä molempia. Tuntuu, että on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Ottaa rokote tai olla ottamatta. Joka tapauksessa häviää.
Onneksi voi tehdä riskiarvion. Normaalipainoisena, perusterveenä alle nelikymppisenä ainakin on isompi riski sairastua rokotteesta kuin saada vaikea korona.
Tämän testipiikin piti olla täysin vapaaehtoinen, milloin alkoi tämä järkyttävä painostus ja uhkailu tonnin sakoilla?
Se rokote on eliitin pakottama perkeleellinen alistuskeino joka koronaoassin myötä tulee johtamaan yhä pahempaan tyranniaan kunnes kenelläkään ei ole mitään ihmisoikeuksia enää. Median kautta he manipuloivat ihmisiä loputtomiin kunnes "'se saa kaikki, niin pienet ja suuret, ottamaan sen.. ". "Ettei kukaan voisi ostaa tai myydä.. Tämä on lopunaika, vastustakaa pahaa älkääkä uskoko pedon valheita.
Otetaan rokote mahdollisesti sitten, kun koekaniinit ovat hommansa hoitaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mun syy on etten luota sen turvallisuuteen. Hyvänä kakkosena on manipulointi ja painostus.
Olin tulossa kirjoittamaan, että en ole ottanut rokotetta, koska en uskalla. Mutta sitten luin tuon viestisi ja tajusin, että tuossahan se on eriteltynä minunkin syyt.
En ole ottanut, enkä tule ikinä ottamaan. Antakaa meidän olla.
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy on persuus.
Vähänpä sinä olet asiaan tutustunut. Mutta pakko vain kirjoittaa jotain.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen teho hiipuu.
En ole koskasn ottanut influenssarokotteita, enkä sairastanut niitä. Ollut päiväkodissa töissä räkäisten lasten kanssa, enkä sairastunut.
En tiedä miksi en ota rokotetta, ei vaan tunnu oikealta. Ottakaa te kaikki muut.
Mä pidän huolen etten tartuta ketään, kuten aina ennenkin. Pitäkää te muutkin.
Olen riskiryhmää.
Ne lasten saamat influenssarokotteet tavallaan suojaavat suakin, miten sä suojaat niitä lapsia?
Hannu Janunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että suurin syy rokotteiden ottamiseen on joukkopsykoosi ja järjen köyhyys.
En ota minäkään!
Sairastin koronan keväällä 2020 ja muistan miten psykoottiseksi se sairaus teki. Ne oireet kesti vain sen kolmisen viikkoa, mutta ottaisinko psykoosin piikillä joka kestäisi kuukausia? En. Minulla on siis psykoosisairaus remissiossa, ollut jo vuosia ja korona laukaisi oireet.
Hannu Janunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaassa tapauksessa et ole ilonamme kovin pitkään.
Suurin syy koronarokotevastaisuuteen on se,
että koronarokotteita vastustavat tietävät niiden olevan hyvin tehottomia ja ei-turvallisia.