Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys - saako työkkäri jostain selville, jos olen hakenut työvoimakoulutukseen?

Vierailija
08.10.2021 |

Lyhyesti: työkkäri varmaan saa tietää, painostavatko sitten jos haen, eli onko "pakko" myös mennä jos hakee? Tuossa on viikonloppuna menossa umpeen yksi hakuaika. Mieluummin menisin työvoimakoulutukseen kuin kuntouttavaan, johon yritetään seuraavaksi kuulemma minua tunkea. Toisaalta se koulutus ei ole ihan sopiva minulle täysin (sairauteni saattaa aiheuttaa hidastetta ko. alalla joten tuskin sinne palkkatöihin jäisin vaikka kurssista selviäisin) ja minulla on myös muutama muu homma vetämässä, olen hakenut opiskelemaan ja osa-aikaisia töitä, jotka puolestaan olisi parempia vaihtoehtoja kuin työvoimakoulutus.
Tavallaan siis haluaisin tuon työvoimakoulutusmahdollisuuden, koska se olisi parempi kuin ei mitään tai kuntouttava. Mutta en haluaisi sitten taas lisää selkkauksia, tai joutua menemään sinne esim. kuukaudeksi turhanpäiten ja sitten vaihtamaan oikeaan opiskeluun, jos pääsen.
Mitä teen? Jättäisinkö hakematta vai en?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitään semmosia kursseja ei ole nyt alkamassa, jotka olisi helppoja fyysisesti. Tuon lisäksi on vaan sitten erittäin raskaita, kuten jotain kone- raksa-, logistiikka- ym. joille nyt ei ainakaan ole mitään järkeä minun mennä. Ap

Vierailija
2/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁 tietenkin saa tietää, kun te-toimiston kautta niihin koulutuksiin haetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sieltä, ihmisiä hekin ovat ja usein ymmärtävät...

T. Entinen työkkärin asiantuntija

Vierailija
4/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy sieltä, ihmisiä hekin ovat ja usein ymmärtävät...

T. Entinen työkkärin asiantuntija

En tullut kysyneeksi ennen viikonloppua ja se hakuaika loppuu nyt sunnuntaina. Muuten voisikin jonkun koettaa sieltä saada kiinni. Ap

Vierailija
5/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän nyt sit toimisi niin, että parhaiten menisi 😣 ap

Vierailija
6/6 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa tietää, mihin te-palveluiden kautta haet 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi