Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin syy koronarokotevastaisuuteen

Vierailija
08.10.2021 |

Mä oon huomannut että ihmiset ei ota rokotetta, koska mikäs sen hauskempaa kun täydellä palkalla olla karanteenissa leffoja katsellen ja herkkuja napostellen. Jos ottaa rokotteen, voi olla ettei pääse karanteeniin niin usein eikä testeihin;) oikeastaan nyt kun rokotteen saa, jos tahtoo, pitäisi rokottamattomien olla karanteenissa ja saikulla ilman korvausta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että suurin syy rokotteiden ottamiseen on joukkopsykoosi ja järjen köyhyys.

Vierailija
2/42 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että suurin syy rokotteiden ottamiseen on joukkopsykoosi ja järjen köyhyys.

Ei auta syyllistäminen. Koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen teho hiipuu.

En ole koskasn ottanut influenssarokotteita, enkä sairastanut niitä. Ollut päiväkodissa töissä räkäisten lasten kanssa, enkä sairastunut.

En tiedä miksi en ota rokotetta, ei vaan tunnu oikealta. Ottakaa te kaikki muut.

Mä pidän huolen etten tartuta ketään, kuten aina ennenkin. Pitäkää te muutkin.

Olen riskiryhmää.

Vierailija
4/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on suurin syy. Piste.

Vierailija
5/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempiakin tapoja tehdä itsari kuin ottaa rokote.

Vierailija
6/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pöh, aika epätodennäköistä päästä karanteeniin lomailemaan. En vieläkään tiedä ketään virukseen sairastunutta. Rokotteesta haittoja saaneita tiedän kyllä.

Vierailija
7/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syy on etten luota sen turvallisuuteen. Hyvänä kakkosena on manipulointi ja painostus.

Vierailija
8/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pöh, aika epätodennäköistä päästä karanteeniin lomailemaan. En vieläkään tiedä ketään virukseen sairastunutta. Rokotteesta haittoja saaneita tiedän kyllä.

Mä tiedän kyllä molempia. Tuntuu, että on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Ottaa rokote tai olla ottamatta. Joka tapauksessa häviää.

Vierailija
9/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän kyllä molempia. Tuntuu, että on vain kaksi huonoa vaihtoehtoa. Ottaa rokote tai olla ottamatta. Joka tapauksessa häviää.

Onneksi voi tehdä riskiarvion. Normaalipainoisena, perusterveenä alle nelikymppisenä ainakin on isompi riski sairastua rokotteesta kuin saada vaikea korona.

Tämän testipiikin piti olla täysin vapaaehtoinen, milloin alkoi tämä järkyttävä painostus ja uhkailu tonnin sakoilla?

Vierailija
10/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on persuus.

Vierailija
11/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rokote on eliitin pakottama perkeleellinen alistuskeino joka koronaoassin myötä tulee johtamaan yhä pahempaan tyranniaan kunnes kenelläkään ei ole mitään ihmisoikeuksia enää. Median kautta he manipuloivat ihmisiä loputtomiin kunnes "'se saa kaikki, niin pienet ja suuret, ottamaan sen.. ". "Ettei kukaan voisi ostaa tai myydä.. Tämä on lopunaika, vastustakaa pahaa älkääkä uskoko pedon valheita.

Vierailija
12/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan rokote mahdollisesti sitten, kun koekaniinit ovat hommansa hoitaneet. 

Vierailija
13/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun syy on etten luota sen turvallisuuteen. Hyvänä kakkosena on manipulointi ja painostus.

Olin tulossa kirjoittamaan, että en ole ottanut rokotetta, koska en uskalla. Mutta sitten luin tuon viestisi ja tajusin, että tuossahan se on eriteltynä minunkin syyt.

Vierailija
14/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut, enkä tule ikinä ottamaan. Antakaa meidän olla.

Vierailija
15/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy on persuus.

Vähänpä sinä olet asiaan tutustunut. Mutta pakko vain kirjoittaa jotain.

Vierailija
16/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen teho hiipuu.

En ole koskasn ottanut influenssarokotteita, enkä sairastanut niitä. Ollut päiväkodissa töissä räkäisten lasten kanssa, enkä sairastunut.

En tiedä miksi en ota rokotetta, ei vaan tunnu oikealta. Ottakaa te kaikki muut.

Mä pidän huolen etten tartuta ketään, kuten aina ennenkin. Pitäkää te muutkin.

Olen riskiryhmää.

Ne lasten saamat influenssarokotteet tavallaan suojaavat suakin, miten sä suojaat niitä lapsia?

Vierailija
17/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota minäkään!

Vierailija
18/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin koronan keväällä 2020 ja muistan miten psykoottiseksi se sairaus teki.  Ne oireet kesti vain sen kolmisen viikkoa, mutta ottaisinko psykoosin piikillä joka kestäisi kuukausia? En. Minulla on siis psykoosisairaus remissiossa, ollut jo vuosia ja korona laukaisi oireet. 

Vierailija
19/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannu Janunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaassa tapauksessa et ole ilonamme kovin pitkään.

Vierailija
20/42 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy koronarokotevastaisuuteen on se,

että koronarokotteita vastustavat tietävät niiden olevan hyvin tehottomia ja ei-turvallisia.