Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo tilanneet S-kaupat -verkkokaupasta?

Vierailija
08.10.2021 |

Olen tilannut ruokatavaroita Foodiesta jo pitkään, mutta nyt ajattelin kokeilla S-kaupat -versiota. Heti alussa tökkäsi: en löytänyt mistään osuvin/halvin/kallein/yms. -valikkoa. Onko sellainen edes olemassa? Jollei ole, tuli eteen ketjun vaihto, kun Foodie lakkaa olemasta.

Oletteko te jo tätä verkkokauppaa käyttäneet löytäneet tuon valikon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kyllä aina miten Suomessa on ruokakaupasta tilaaminen aivan lapsen kengissään. Täällä Liettuassa on tilailtu jo koko korona-aika kotiin toimituksella lähes kaikki ruoat. Nettisivut on joka kaupalla todella hyvät, hinnat samat kuin kivijalkaliikkeessä, toimituksen saa yleensä viimeistään seuraavalle päivälle ellei samalle, toimitus on ilmainen.

Ei paljoa ole enää napostellut tuolla ruuhkassa pyöriä kun poika kantaa ostokset viidenteen kerrokseen.

Vierailija
2/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta kertaa, enkä Käytä tuollaista hakukriteeriä niin en osaa siihen vastata, löytyykö. Mutta on kätevä, tilaan monesti seuraavalle päivälle ja välttyy kaupassa kiertelyltä (inhoan sitä, varsinkin kun yli 90 % ostoista on sitä perussettiä eikä mitään kivaa fiilistelyä. 4 henkisessä perheessä ruokaa menee paljon ja kauppakierroksen saldona on aina kärryllinen ruokaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kyllä aina miten Suomessa on ruokakaupasta tilaaminen aivan lapsen kengissään. Täällä Liettuassa on tilailtu jo koko korona-aika kotiin toimituksella lähes kaikki ruoat. Nettisivut on joka kaupalla todella hyvät, hinnat samat kuin kivijalkaliikkeessä, toimituksen saa yleensä viimeistään seuraavalle päivälle ellei samalle, toimitus on ilmainen.

Ei paljoa ole enää napostellut tuolla ruuhkassa pyöriä kun poika kantaa ostokset viidenteen kerrokseen.

En ole kiinnostunut liettualaisista nettikaupoista.

Foodie on toiminut erittäin hyvin, mutta kysymys on tästä uudesta, pikkuhiljaa käyttöön otettavasta versiosta.

Ap

Vierailija
4/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut ja samaa nappia minäkin kaipaan. hyvä puoli on se, että joka ikinen kerta kun siellä sivulla olet käynyt, tulee kysely mitä pidit sivustosta. Laitan aina huonoimman vaihtoehdon ja sitten perusteluiksi sivujen huonontamisen foodieen nähden.

Tykkään katsoa elintarvikkeet hintajärjestyksessä, jotta voin rankata kaikista halvimmat pois ja toisaalta jos joskus kaipaan luksusta, niin sitten valkkaan jotain kalliista sektorista, mutta enää ei voi. Tuloksena on sitten se, että tilaan aina vain sen saman ostoskorin enkä enää kokeile uutuuksia.

kaikenkaikkiaan susipaskaksi uudistivat sivuston

kun tilasin foodiesta ruokakassini, niin pääsin usein alle 10 minuutissa valmiiksi, s-ruoassa menee helposti puoli tuntia kun pitää etsimällä etsiä kaikki ja muutenkin se ostoskorikäyttöliitymä "uudistettiin" ihan läpipaskaksi foodieen verrattuna. Anteeksi voimasanat, mutta en ole vielä löytänyt mitään hyvää tuosta s-ruokapalvelusta foodien sivuihin verrattuna

samoin kirjautuminen on ihan outo ja lähinnä herättää vain epäilyksiä.

olenkin jo siirtynyt tilaamaan ruokani muualta netistä, käytän s-ruokaa vain hätätilassa

Vierailija
5/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää, mikä Foodien ja tämän sivuston ero oikein on?

Vierailija
6/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt monta kertaa, enkä Käytä tuollaista hakukriteeriä niin en osaa siihen vastata, löytyykö. Mutta on kätevä, tilaan monesti seuraavalle päivälle ja välttyy kaupassa kiertelyltä (inhoan sitä, varsinkin kun yli 90 % ostoista on sitä perussettiä eikä mitään kivaa fiilistelyä. 4 henkisessä perheessä ruokaa menee paljon ja kauppakierroksen saldona on aina kärryllinen ruokaa)

Foodien hintavertailu on tosi näppärä, kun siinä saa esimerkiksi kilohinnat järjestykseen.

Nyt yritin löytää tuttua kynsilakkaa hinnan perusteella, mutta en tosiaan ryhdy etsimään sitä satunnaisesti ruudulta, jossa näkyy sadastaviidestäkymmenestä vain kuusi tuotetta yhtaikaa.

Ap

Vierailija
7/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, mikä Foodien ja tämän sivuston ero oikein on?

Periaatteessa ihan sama, mutta Foodie on vanha, joka poistuu jossain vaiheessa, ja S-kaupat on uusi. Ovat ainakin tällä hetkellä saman kirjautumisenkin takana.

Ap

Vierailija
8/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta. Haluan itse käydä hakemassa omat ostokseni.

Vierailija
9/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai foodieko vaihtuu tuommoiseen? No onpa huono jos ei hintajärjestystä saa. Itse en tilaa, eikä täällä kotiinkuljetus/keruu toimikaan, mutta käytän jatkuvasti kaupan valikoiman ja hintojen vertailuun.

Vierailija
10/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä? Haetko esim. banaanit itse Ecuadorista?

Kaupassa myytävät tavarat tulee monien valmistus- ja kuljetusketjujen läpi. Miksi se viimeinen siirtymä lähikaupasta sinun kotiisi on pakko toteuttaa itse?

Vierailija
11/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran etsin s-kaupasta vessapapereita hakusanalla wc-paperi, ei tullut yhtään tulosta. valitsin sitten tuotevalikosta wc-paperit, sivu listasi vain erään nimeltä mainitsemattoman valmistajan paperit. oikeasti etsin sieltä nettikaupasta sitten 10 minuuttia meidän normaalisti käyttämäämme wc-paperia, kun se löytyi. 

ärsyttää tuollainen asiakkaan kusetus.

ollaan nyt alettu tilata amazonilta kaikki mitä nyt voidaan tilata ja ruoat käydään ostamassa lidlistä, en jaksa enää olla lojaali suomalaisille kaupoille, kun ei yhtään osata tai haluta arvostaa asiakasta ja hänen tarpeitaan.

Vierailija
12/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa myytävät tavarat tulee monien valmistus- ja kuljetusketjujen läpi. Miksi se viimeinen siirtymä lähikaupasta sinun kotiisi on pakko toteuttaa itse?

Niin. Unohtui sana kaupasta. Mutta jos et ole kauhian tyhymä niin ehkä ymmärsit.

Haluan tsekata kauppareissulla mitä syön ja valita mm rehut ym. mitä koriin tulee. Ei ole mulle ongelma viettää varttia kaupassa pari kolme krt viikossa.

Vierailija
13/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Unohtui sana kaupasta. Mutta jos et ole kauhian tyhymä niin ehkä ymmärsit.

Haluan tsekata kauppareissulla mitä syön ja valita mm rehut ym. mitä koriin tulee. Ei ole mulle ongelma viettää varttia kaupassa pari kolme krt viikossa.

Vartti kaupassa? No siinä ajassa ei kyllä valikoida yhtään mitään tuotteita. Itse kun käyn kerran viikossa perheen ostokset niin isossa kaupassa menee 1-1,5h, vaikka aika nopeaan käynkin kaikki läpi.

Vierailija
14/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran etsin s-kaupasta vessapapereita hakusanalla wc-paperi, ei tullut yhtään tulosta. valitsin sitten tuotevalikosta wc-paperit, sivu listasi vain erään nimeltä mainitsemattoman valmistajan paperit. oikeasti etsin sieltä nettikaupasta sitten 10 minuuttia meidän normaalisti käyttämäämme wc-paperia, kun se löytyi. 

ärsyttää tuollainen asiakkaan kusetus.

ollaan nyt alettu tilata amazonilta kaikki mitä nyt voidaan tilata ja ruoat käydään ostamassa lidlistä, en jaksa enää olla lojaali suomalaisille kaupoille, kun ei yhtään osata tai haluta arvostaa asiakasta ja hänen tarpeitaan.

Tuon vuoksihan uutta verkkokauppaa alettiinkin rakentaa. Ilmeisesti rakentajat itse eivät osta ruokaansa verkkokaupasta, kun S-kaupat näkyy sisältävän puutteita. Isoja puutteita ainakin tämän asiakkaan näkökulmasta. Olen tilannut Foodiesta arviolta 50 kertaa.

Olen oppinut kiertämään ongelmat ajan mittaan, mutta nyt ei hyvältä näytä. Olen antanut palautetta aika monta kertaa, mutta ei S-ryhmä yhden asiakaspahasen kitinästä piittaa. Onneksi ostoslistani on aina se sama vain harvoin poikkeuksin, mutta uudet tuotteethan tässä jäävät näkemättä. Harmittaa, jos mennään ojasta allikkoon.

Ap

Vierailija
15/16 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartti kaupassa? No siinä ajassa ei kyllä valikoida yhtään mitään tuotteita. Itse kun käyn kerran viikossa perheen ostokset niin isossa kaupassa menee 1-1,5h, vaikka aika nopeaan käynkin kaikki läpi.

En käy isossa kaupassa ja ostan vaan itselleni. Mikä sinä olet arvostelemaan miten nopeesti ihmisen tarvitsee ruokansa valita.

Vierailija
16/16 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap valittaa nyt lauantaiaamunkin lukijakunnalle. Lähetin juuri palautetta S-ryhmälle ja toivon, että jotkut tähän keskustelunpätkään osuvat verkkoasiakkaat tekisivät samoin, jotta epäkohta korjattaisiin ennen kuin on "liian myöhäistä". Itse olen kokonaan ruoan verkkokaupan varassa, eikä minua riemastuta siirtyminen Keskon verkkokauppaan, joka on Foodieta selvästi huonompi.

Kävin juuri katselemassa S-kaupat -palvelua uudelleen ja huomasin, että tuotteita näkyykin kerralla kolme eikä kuutta. Ihan kuin kävisi kaupassa tosi huononäköisenä ja silmälaput päässä. Ja huomasin juuri senkin, että hakusanat eivät toimi yhtään sen paremmin kuin ennenkään. :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi