Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Verenpaineesta. Alapaine heittelee.
03.12.2014 |
Yläpaine noin 110 +-, alapaine 60-80. Miks alapaine heittelee mutta yläpaine pysyy kutakuinkin samana.
Lääkitystä ei ole. Mitä todennäköisemmin on kilpirauhasen vajaatoiminta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eihän se mikään vakio kellään ole vaan vaihtelee vuorokauden ajan, asennon ja psyykkisen tilanteen yms muiden syiden vuoksi. Lopeta jatkuva mittailu kun ne on hyvät ne verenpaineet.