Siis miten joku nainen voi kehdata ostaa vessapaperia kaupasta?
Ihan helvetin noloa ja epänaisellista kävellä vessapaperi korissa XDDd
Kommentit (30)
Mitä jos nainen on menossa jonoon ja siinä edellä on joku hooot mies ja naisella on vessapaperia kärryissä/korissa? Käykö viskaamassa vessapaperin pois vai miten toimii?
No kyllä minä ostan, en ole koskaan edes ajatellut että se olisi noloa. Olet ensimmäinen tuntemani joka kokee tämän noloksi.
Niinpä!! Mieluummin mäkin kulken reikä ruskeana ku ostan wcpaperia! Niin noloooo!!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:41"]
Mitä jos nainen on menossa jonoon ja siinä edellä on joku hooot mies ja naisella on vessapaperia kärryissä/korissa? Käykö viskaamassa vessapaperin pois vai miten toimii?
[/quote]
No sille kuumalle miehelle voi räpytellä pitkiä silmäripsiään, ja jos se vieläkin tuijottaa sitä vessapaperia siinä korissa, niin kysy, että haluaako tulla auttamaan pyyhkimisessä.
eikö se sit ole noloa pyyhkiä käteen kun ei ole voinut ostaa paperia? Kuka ostaa sinkkunaisten vessapaprut?
Luultavasti kaikki ihmiset tietää että kaikki käy paskalla...
Niinpä! Heti alkaa pyöriä mielikuvitus miten se nainen istuu pöntöllä vääntämässä jöötiä ja sitten kaapii pyllyään paperilla. Usein mietin; pieraiseeko hän ennen tuotosta, katsooko hän paperia pyyhkimisen jälkeen ennen kuin ottaa uuden palan ja taas katsoo paperia missä kakkaa on.
Kyllä vessapaperin osto on meidän miesten työ. Meitä ei hävetä tunnustaa että käydään paskalla.
Ei oo todellista!!! Kyllä se on nolompaa jättää ostamatta! Paskaperseethän ne vasta naisellisia on...
Ei oo todellista!!! Kyllä se on nolompaa jättää ostamatta! Paskaperseethän ne vasta naisellisia on...
Kyllä elämästä voi tehdä vaikeaa...saattaa arvot vähän sinullakin ja "nolot" jutut muuttua kun ja jos saat lapsia.
En minä tietenkään itselleni vessapaperia osta vaan ihanalle aviomiehelleni. t: ihana nainen
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:36"]
Ihan helvetin noloa ja epänaisellista kävellä vessapaperi korissa XDDd
[/quote]
Entäs minä mies, siteitä kärryssä useampi paketti, vaimolle ja tyttärelle, kassaneiti välillä hymyilee.
Miten te sitten saatte takapuolenne pyyhittyä, jos ette kehtaa ostaa vessapaperia? Tilaatteko postimyynnistä, kuten kondomit, liukuvoiteet ynnä muut henkilökohtaiset tarvikkeet? Niin, ja tietenkin kuukautissuojat myös, mitä sitten käytättekin.
Vai joudutteko ottamaan minkä tahansa kohdalle sattuvan miehen vessapaperienne ostajaksi sen jälkeen, kun isänne ei enää osta niitä? Onhan se yksi syy parisuhteeseen tuokin, vaikka ei taida ihan paras olla.
Vielä nolompaa on olla ostamatta vessapaperia. Kuten jotkut tuntemani sinkkumiehet.
miks aina provohuutelijat on paikalla kun tulee joku ihan oikee alotus vähän erikoisemmasta aiheesta, mut sit tämmösistä menee mammojen pasmat sekasin :D
En tahdo ajatella sitä.
Jos näen kauniilla naisella vessapaperia, ajattelen sen todennäköisesti pyyhkivän sillä spermoja tisseiltään ja naamaltaan.
No on teilläkii murheet ja ihan huussipaperista! Tottahan pylpyrät on pyyhittävä, sen tietää jokainen kelpo nainen ja mies. Intialaisten ja arabien huusseissa ei ollu laisinkaan paperia, eli jättävät kaiketi pyyhkimättä. Se jos mikä tekee inhan vaikutelman. Haistako mieluummin kakalle, kuin kantaa paperia kotiin. Hieno aloittaja varmaan mieluummin haisee... hyh, hyh!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:51"]En minä tietenkään itselleni vessapaperia osta vaan ihanalle aviomiehelleni. t: ihana nainen
[/quote]
juu ja kassalla aina "ei tää siis mulle oo..." :D
Ap, varo vaan, ettet joudu tähän ikuiseen sinkkuuden kierteeseen. Jos miehesi jätettyä sinut et onnistu löytämään uutta miestä ennen viimeisen paketin loppumista, joudut jättämään pyyhkimättä, eikä kukaan halua parisuhdetta paskaperseen kanssa. Se on peli sitten menetetty :(
En ole muuten ikinä nähnyt naisen ostavan vessapaperia :D