Kertokaaas älykkäät ihmiset millä lantraatte yleensä kossunne?
Kommentit (41)
Kossu on junttien ja spurgujen juoma, ei siihen sivistyneet ihmiset edes koske. Yök, mitä skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen älykäs, ja jätän Kossun Alkon hyllylle.
En tarvitse alkoholia olakseni jotain rohkeaa,fiksua tai älykästä.En käytä alkoholia,en mitän päihdytäviä aineita.En siis tupakoi en kapakoi.Nautin siliti elämästä ja se minulla todella on.
Vierailija kirjoitti:
Koskenkorva on edelleen hyvä drikkien (grogien) pohja.
Voi tehdä mitä erilaisempia drinkkejä lisäämällä siihen aitoa mehua, likööriä, ja muita maistuvie drinkkien aineksia.
Raaka kossuhan ei maistu miltään, joten sen juominen ei ole mikään makunautinto, toisin kuin viskin ja konjakin ja laatuoluiden.
Ai ei maistu miltään? Sä olet makunystyräsi näköjään kossulla kärventänyt 🙄
en juo kossua
votka-sprite ja mahdoll.valkoviini
viski-dr.pepper/vesi
Vierailija kirjoitti:
Kossu on junttien ja spurgujen juoma, ei siihen sivistyneet ihmiset edes koske. Yök, mitä skeidaa.
Junttien kyllä, spurgujen ei - on halvempaakin viinaa ja parhaan vastineen rahoille saa väkevistä viineistä. Ei deekuilla sattumalta aina ole sitä Waldemaria ja Gambinaa.
Sivistyneet ihmiset kyllä juo Kossua ja vastaavanlaatuista tai -hintaista viinaa esim boolissa. Eiköhän Linnan booliinkin lorauteta kossua tai sit pöytäviinaa (Koskenkorvan sekin).
Vierailija kirjoitti:
Se on ollut sitä niin kauan, että se on klassikko.
Joten heitä snobbailu, ja nauti kansallisjuomasta!
Lantraan keskikaljalla. Tykkään enemmän oluesta mutta jos sitä juo 12-18 annosta päivässä niin ei se enää nouse päähän.
Vierailija kirjoitti:
Lantraan keskikaljalla. Tykkään enemmän oluesta mutta jos sitä juo 12-18 annosta päivässä niin ei se enää nouse päähän.
Pitääkin ottaa tuo käyttöön. Olen alkoholisti, juon yleensä pelkkää olutta. Sellainen salkku tai pari menee päivässä, jos on toleranssia niin jos meinaa edes pikku pöhnään päästä niin ei meinaa elämässä muuta ehtiä tekemään kuin nostella sitä tölkkiä huulille ja ravata jääkaapilla ja kusella.
Kaikki aika menee juomiseen. Eikä siis siten että dokaan kaiket päivät vaan kirjaimellisesti jos haluan humalaan niin ei siinä ehdi muuta tekemään, tunnissa pitää juoda se neljä kaljaa että tuntuu missään.
Lantraan vedellä kun tarjoan vieraille. Kukaan ei huomaa mitään.
hyi kossu osta captain morgan next time !
Marjamehutiivisteellä ja vedellä.
En osta Kossua vaan Tapiota. Vaikka se onkin ulkomaalaista.
Mä juon ihan sellaisenaan. En jaksa mitään laimennuksia. Nautin kuin konjakkia.
N50
Baariväittelyissä ja pubivisoissa hävinneiden kyynelillä. Ah niin sopivan suolaista!
Hyi, ei kyllä pysty väkeviä juomaan.
Käytän kossua lähinnä puhdistusaineena.
Koskenkorva on edelleen hyvä drikkien (grogien) pohja.
Voi tehdä mitä erilaisempia drinkkejä lisäämällä siihen aitoa mehua, likööriä, ja muita maistuvie drinkkien aineksia.
Raaka kossuhan ei maistu miltään, joten sen juominen ei ole mikään makunautinto, toisin kuin viskin ja konjakin ja laatuoluiden.