Kumpi tekstaa ensin? (deittailusta)
Juttelin sinkkukaverini kanssa deittailusta ja pohdittiin, kuinka vielä näin aikuisenakin on niin epävarma kumman kuuluu tekstata/soittaa/ottaa yhteyttä ensin. Mitä sanoo av-raati? Jos on oltu treffeillä, vaihdettu puhelinnumeroita ja sovittu, että otetaan yhteyttä ja sovitaan uudet treffit, kumpi tekee aloitteen ja tekstaa/soittaa ensin? Peukku ylös = nainen, peukku alas = mies. Saa perustella.
Kommentit (8)
Mitäpä tuolla on merkitystä kumpi sitä uusinta tapaamista ehottaa ekana?
En mä vaa jaksa tommosista mitää stressiä ottaa, en vaan jaksa.
Ihan se ja sama, eletään tätä päivää, ei menneisyydessä.
Jos ikää on alle 20, ensin tekstaa:
Se jonka facebook frendin kämppiksen kaveri oli kuullu mäkissä, et se toinen oli ollu ihan fiiliksissä kun se oli WhatsApp:issa hehkuttanut viikonloppua.
Jos ikää on yli 20 ensin tekstaa:
se, joka haluaisi nähdä sen toisen uudestaan
Jos haluat että tapaaminen toteutuu niin anna miehen soittaa. Tyrkkyjen naisten numerot poistetaan heti.
Alapeukuttaisin tyhmää ajatustapaa.
Jos oikeasti joku ihminen kolahtaa niin ei siinä jäädä ihmettelemään kuka ottaa yhteyttä.
Miten teillä on tollasta keskustelunaiheena? Molemmat sinkkuja?
Sori. Joo, olitte näköjään molemmat sinkkuja. .
En mäkään moeti tuollaista. Voin hyvin ottaa yhteyttä, jos siltä tuntuu. En pelkää olevani liian tyrkky. Minusta on vain söpöä että ollaan kiinnostuneita, kumpi vaan :) Jos pelkään, ettei mies välitä minusta niin sitten en ota yhteyttä ainakaan ihan heti vaan annan toisen ottaa. Jos siis pelkään, että nolaan itseni jonkun edessä, joka ei minusta pitänytkään. Mutta jos tarpeeksi hyvästi jäi kiinnostamaan niin sitten se olen kyllä minä joka vielä "tarkistan tilanteen" vaikka toisesta ei kuuluisikaan mitään :)
Se, kumpi haluaa enemmän nähdä toista uudestaan.