14v on tullut parina päivänä heti koulun jälkeen kotiin eikä ole pelannut kavereiden kanssa
Suuttui mulle kun kysyin, onko kavereiden kanssa riitaa. Tuli äsken pyytämään anteeksi, mutta sanoi, ettei halua nyt puhua siitä. Äitinähän sitä aina silti huolehtii, kun näkee että kaikki ei ole ok.
Kommentit (11)
Tämä. Itsekin huomaan herkästi milloin joku on pielessä ja sitten kuitenkin sanotaan että ei mikään. Täytyy vaan odotella että avautuu itse. Jos avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla sydänsurujakin tai muuten vain ihmiset nyt käy hermoille. Älä utele liikaa, niin ehkä avautuu sulle itse jossain vaiheessa.
Niin kai. Tässä on vain taustalla sellainen, että kesällä pojilla oli iso riita ja mun poika potkittiin ulos kaikista wa-ryhmistä ja snäpistä ja mistä lie ja myöhemmin poika sai kuulla yhdeltä luokkakaverilta, joka ei edes ole kovin läheinen, että nämä pojat olivat levittäneet yhden ikävän asian mun pojasta luokan wa-ryhmään. Mun äidinvaisto sanoo, että se voi liittyä taas tuohon. Toivottavasti ei. Ovat ainakin mun silmin tuosta hyvin päässeet yli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itsekin huomaan herkästi milloin joku on pielessä ja sitten kuitenkin sanotaan että ei mikään. Täytyy vaan odotella että avautuu itse. Jos avautuu.
Niin. Se on vaan välillä niin repivän raastavaa. Ei halua tungetella, mutta haluaa olla tukena ja auttaa. Ap
Jos lapsi ei itse saata kertoa, niin voithan sä kysyä koulusta, että miten siellä on nyt sujunut. Toivottavasti saatte selvitettyä tuon asian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla sydänsurujakin tai muuten vain ihmiset nyt käy hermoille. Älä utele liikaa, niin ehkä avautuu sulle itse jossain vaiheessa.
Niin kai. Tässä on vain taustalla sellainen, että kesällä pojilla oli iso riita ja mun poika potkittiin ulos kaikista wa-ryhmistä ja snäpistä ja mistä lie ja myöhemmin poika sai kuulla yhdeltä luokkakaverilta, joka ei edes ole kovin läheinen, että nämä pojat olivat levittäneet yhden ikävän asian mun pojasta luokan wa-ryhmään. Mun äidinvaisto sanoo, että se voi liittyä taas tuohon. Toivottavasti ei. Ovat ainakin mun silmin tuosta hyvin päässeet yli. Ap
Tuohan on mennyt jo kiusaamisen puolelle... Ei kai lapsesi roiku noiden poikien kanssa vain siksi, että olisi joitain kavereita? Ja eihän hän anna kavereiden kohdella häntä huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on mennyt jo kiusaamisen puolelle... Ei kai lapsesi roiku noiden poikien kanssa vain siksi, että olisi joitain kavereita? Ja eihän hän anna kavereiden kohdella häntä huonosti?
Niinhän tuo meni ja kyllä olin poikani puolesta vihainen, kun kuulin tuosta.
Toivon kuitenkin ja olin ymmärtäväni, että tuo on ollut yksi iso teinidraama. Silloin kaikki on niin mustavalkoista ja tunteet räiskyy ja joko vihataan toisiamme täydestä sydämestä tai sitten ollaan parhaita ystäviä. Tuossakin oli taustalla joku väärinkäsitys ja muut pojat oli saanut mun pojasta ihan väärän kuvan. Siitä kai se oli lähtenyt. En silti kiistä, ettenkö ole tuotakin miettinyt. Toivottavasti ei anna kohdella itseään huonosti. On ollut aina rauhallinen tapaus ja voisi sellaiseen olla taipuvainen. Ap
Joku draama taitaa olla menossa. Sano, että voit kuunnella, jos hän haluaa, mutta älä liikaa utele ja painosta.
Kolmas perjantai perusprovo. Nyt odottelen sitä neljättä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös homo.
Hmm mistä tiesit 14v olevan poika?