Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 4 lasta neljän erin naisen kanssa

Vierailija
03.12.2014 |

Olen 32-vuotias. Minulla on 11, 7, 4 ja 2-vuotiaat lapset. En harrasta seurustelua, en osaa sitoutua. Harrastan yhden illan juttuja. Välillä kumit menee puhki tai unohtuu. En ole tekemisissä lasteni enkä heidän äitiensä kanssa.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"]tietävätkö vaikka lasten äidit että sulla jo entuudestaan lapsia? ovatko siis tietoisia että lapsellansa on sisaruksia?
[/quote]
En ole heille kertonut, en siis tiedä jos ovat toista kautta kuulleet. Ei kiinnosta.

Vierailija
22/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:11"]

Olen 32-vuotias. Minulla on 11, 7, 4 ja 2-vuotiaat lapset. En harrasta seurustelua, en osaa sitoutua. Harrastan yhden illan juttuja. Välillä kumit menee puhki tai unohtuu. En ole tekemisissä lasteni enkä heidän äitiensä kanssa.

[/quote] kai ne vaativat elareita
[/quote]
Kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis välitä lapsistasi paskan vertaa? Tuntuiko edes oudolta nähdä tuo 2-vuotias. Eikö sinulla ole lainkaan sydäntä? En nyt tarkoita syyllistää mitenkään, olen vain joskus miettinyt mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka hylkäävät lapsensa? Nimittäin oma isäni ei IKINÄ tekisi niin. Millainen isä sinulla on?

Vierailija
24/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:44"]Idiootti olet.
[/quote]

Vahva ääni tälle. Ei paljon taida järki päätäsi pakottaa. Sääliksi käy sua ap. Luultavasti kuolet yksinäisenä.

Vierailija
25/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän erin naisen? Siis onko sulla 4 Erin-nimistä naista? 

Vierailija
26/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi kuitenkin ihan asiallista kertoa? Ajattele jos nämä vanhempana vaikka tutustuvat toisiina ja menevät vaikka naimisiin?:o kuitenkin tuossa asiassa vastuu on sinulla.

Vierailija
27/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ne lapset jonkin verran mielessä olla kun tämän aloituksenkin teit.

Vierailija
28/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enääN kylvä siementäsi. Ettei kohta ole lapsia viiden eriN naisen kanssa.

Vierailija
29/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:50"]Et siis välitä lapsistasi paskan vertaa? Tuntuiko edes oudolta nähdä tuo 2-vuotias. Eikö sinulla ole lainkaan sydäntä? En nyt tarkoita syyllistää mitenkään, olen vain joskus miettinyt mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka hylkäävät lapsensa? Nimittäin oma isäni ei IKINÄ tekisi niin. Millainen isä sinulla on?
[/quote]
Käännyin heti, kun huomasin heidät ja lähdin. Tuntui kiusallista nähdä nainen kaikkien lasta koskevien riitojen jälkeen. Lasta en edes kunnolla nähnyt, onneksi. Isäni on mahtava tyyppi, olemme läheisiä. Totta kai minulla on sydän. Haluan vain olla villi ja vapaa, perhe ei kuulu siihen.

Vierailija
31/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenlinko - toivottavasti muuten olet normaali, vaikka tunne-elämältäsi oletkin kuollut. Ettei lasten perimä ole pahasti vahingoittunut sinun takiasi. Vai onko testit tehty että olet varma isyydestä? Ettet vain maksa muiden tekemien mukuloiden elatusta voidaksesi tuntea olevasi miesten mies?

Vierailija
32/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:52"]Eikö olisi kuitenkin ihan asiallista kertoa? Ajattele jos nämä vanhempana vaikka tutustuvat toisiina ja menevät vaikka naimisiin?:o kuitenkin tuossa asiassa vastuu on sinulla.
[/quote]
En aio olla naisten kanssa missään tekemisissä ikinä, kaikkien kanssa välit tulehtuneet lasten takia.

Vierailija
33/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:57"]Siemenlinko - toivottavasti muuten olet normaali, vaikka tunne-elämältäsi oletkin kuollut. Ettei lasten perimä ole pahasti vahingoittunut sinun takiasi. Vai onko testit tehty että olet varma isyydestä? Ettet vain maksa muiden tekemien mukuloiden elatusta voidaksesi tuntea olevasi miesten mies?
[/quote]
DNA-testeissä käyty kaikkien takia, en olisi muuten elatusmaksuja suostunut maksamaan. Minun onneksei viidestä testistä neljä oli minun. Onneksi ei kaikki sentään!

Vierailija
34/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:53"]Taitaa ne lapset jonkin verran mielessä olla kun tämän aloituksenkin teit.
[/quote]
Tietenkin, vituttaa tietää, että minulla on lapsia. Haluaisin olla tiedoton asiasta.

Vierailija
35/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:53"]Älä enääN kylvä siementäsi. Ettei kohta ole lapsia viiden eriN naisen kanssa.
[/quote]
En aio muuttaa elämäntapaani mutta ehkäisyn koitan muistaa. Harkitsen vakavasti sterilointia.

Vierailija
37/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapset kuitenkin vähän kiinnostaa kun vauva-palstalla olet...

Vierailija
38/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos sinulla yhtään sitä sydäntä on, niin kerrot naisille että heidän lapsillaan on sisarukset sen ja sen nimiset (jos et lasten nimejä tiedä, niin naisten nimet nyt ainakin) niin ei pääse tapahtumaan sukurutsauksia.
Vaikka haluat olla villi ja vapaa, niin tuskin yksi tekstieviesti/sähköposti/kirje sitä sinun sinkkuelämääsi vie. Edes vähän vastuuta.

Vierailija
39/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatunto kolkuttaa kun täällä olet?

Vierailija
40/87 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sukupuolta lapsesi, tai siis lapset ovat? Tiedätkö sitäkään? Näitkö niitä edes vauvoina? Jos oikein ymmärsin niin thl:n tekemä isyystesti otetaan vauvalta, isältä ja äidiltä. Etkö silloinkasn tavannut lapsia, vai välttelittekö jotenkin toisianne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi