Minulla on 4 lasta neljän erin naisen kanssa
Olen 32-vuotias. Minulla on 11, 7, 4 ja 2-vuotiaat lapset. En harrasta seurustelua, en osaa sitoutua. Harrastan yhden illan juttuja. Välillä kumit menee puhki tai unohtuu. En ole tekemisissä lasteni enkä heidän äitiensä kanssa.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:11"]
Olen 32-vuotias. Minulla on 11, 7, 4 ja 2-vuotiaat lapset. En harrasta seurustelua, en osaa sitoutua. Harrastan yhden illan juttuja. Välillä kumit menee puhki tai unohtuu. En ole tekemisissä lasteni enkä heidän äitiensä kanssa.
[/quote] kai ne vaativat elareita
[/quote]
Kyllä
Et siis välitä lapsistasi paskan vertaa? Tuntuiko edes oudolta nähdä tuo 2-vuotias. Eikö sinulla ole lainkaan sydäntä? En nyt tarkoita syyllistää mitenkään, olen vain joskus miettinyt mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka hylkäävät lapsensa? Nimittäin oma isäni ei IKINÄ tekisi niin. Millainen isä sinulla on?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:44"]Idiootti olet.
[/quote]
Vahva ääni tälle. Ei paljon taida järki päätäsi pakottaa. Sääliksi käy sua ap. Luultavasti kuolet yksinäisenä.
Neljän erin naisen? Siis onko sulla 4 Erin-nimistä naista?
Eikö olisi kuitenkin ihan asiallista kertoa? Ajattele jos nämä vanhempana vaikka tutustuvat toisiina ja menevät vaikka naimisiin?:o kuitenkin tuossa asiassa vastuu on sinulla.
Taitaa ne lapset jonkin verran mielessä olla kun tämän aloituksenkin teit.
Älä enääN kylvä siementäsi. Ettei kohta ole lapsia viiden eriN naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:50"]Et siis välitä lapsistasi paskan vertaa? Tuntuiko edes oudolta nähdä tuo 2-vuotias. Eikö sinulla ole lainkaan sydäntä? En nyt tarkoita syyllistää mitenkään, olen vain joskus miettinyt mitä sellaisten ihmisten päässä liikkuu jotka hylkäävät lapsensa? Nimittäin oma isäni ei IKINÄ tekisi niin. Millainen isä sinulla on?
[/quote]
Käännyin heti, kun huomasin heidät ja lähdin. Tuntui kiusallista nähdä nainen kaikkien lasta koskevien riitojen jälkeen. Lasta en edes kunnolla nähnyt, onneksi. Isäni on mahtava tyyppi, olemme läheisiä. Totta kai minulla on sydän. Haluan vain olla villi ja vapaa, perhe ei kuulu siihen.
Siemenlinko - toivottavasti muuten olet normaali, vaikka tunne-elämältäsi oletkin kuollut. Ettei lasten perimä ole pahasti vahingoittunut sinun takiasi. Vai onko testit tehty että olet varma isyydestä? Ettet vain maksa muiden tekemien mukuloiden elatusta voidaksesi tuntea olevasi miesten mies?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:52"]Eikö olisi kuitenkin ihan asiallista kertoa? Ajattele jos nämä vanhempana vaikka tutustuvat toisiina ja menevät vaikka naimisiin?:o kuitenkin tuossa asiassa vastuu on sinulla.
[/quote]
En aio olla naisten kanssa missään tekemisissä ikinä, kaikkien kanssa välit tulehtuneet lasten takia.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:57"]Siemenlinko - toivottavasti muuten olet normaali, vaikka tunne-elämältäsi oletkin kuollut. Ettei lasten perimä ole pahasti vahingoittunut sinun takiasi. Vai onko testit tehty että olet varma isyydestä? Ettet vain maksa muiden tekemien mukuloiden elatusta voidaksesi tuntea olevasi miesten mies?
[/quote]
DNA-testeissä käyty kaikkien takia, en olisi muuten elatusmaksuja suostunut maksamaan. Minun onneksei viidestä testistä neljä oli minun. Onneksi ei kaikki sentään!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:53"]Taitaa ne lapset jonkin verran mielessä olla kun tämän aloituksenkin teit.
[/quote]
Tietenkin, vituttaa tietää, että minulla on lapsia. Haluaisin olla tiedoton asiasta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:53"]Älä enääN kylvä siementäsi. Ettei kohta ole lapsia viiden eriN naisen kanssa.
[/quote]
En aio muuttaa elämäntapaani mutta ehkäisyn koitan muistaa. Harkitsen vakavasti sterilointia.
Kyllä ne lapset kuitenkin vähän kiinnostaa kun vauva-palstalla olet...
No mutta jos sinulla yhtään sitä sydäntä on, niin kerrot naisille että heidän lapsillaan on sisarukset sen ja sen nimiset (jos et lasten nimejä tiedä, niin naisten nimet nyt ainakin) niin ei pääse tapahtumaan sukurutsauksia.
Vaikka haluat olla villi ja vapaa, niin tuskin yksi tekstieviesti/sähköposti/kirje sitä sinun sinkkuelämääsi vie. Edes vähän vastuuta.
Omatunto kolkuttaa kun täällä olet?
Mitä sukupuolta lapsesi, tai siis lapset ovat? Tiedätkö sitäkään? Näitkö niitä edes vauvoina? Jos oikein ymmärsin niin thl:n tekemä isyystesti otetaan vauvalta, isältä ja äidiltä. Etkö silloinkasn tavannut lapsia, vai välttelittekö jotenkin toisianne.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:49"]tietävätkö vaikka lasten äidit että sulla jo entuudestaan lapsia? ovatko siis tietoisia että lapsellansa on sisaruksia?
[/quote]
En ole heille kertonut, en siis tiedä jos ovat toista kautta kuulleet. Ei kiinnosta.