Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkö parisuhdetta ajatellen.

Vierailija
08.10.2021 |

Voiko ihminen olla liian hyvännäköinen ja huoliteltu kumppaniksi ajateltuna ja mikäli pidät erityisen hyvännäköisenä niin käykö ennemmin vaan hauskanpitoon?

Ulkonäkö parisuhdetta ajatellen.

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navalnyi

Vierailija
2/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla liian hyvännäköinen, päinvastoin miehen on pakko olla minun silmääni hyvännäköinen jotta voin haluta häntä.

Vierailija
4/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla liian hyvännäköinen, päinvastoin miehen on pakko olla minun silmääni hyvännäköinen jotta voin haluta häntä.

Itse olen yrittänyt pelkästään luonteen perustella tapailla, mutta ei onnistu millään. Pakko sanoa, että kyllä minullakin ulkonäkö rajaa paljon.

Vierailija
5/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

G

T

O

W

Mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
6/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä vastaa millekkään miesmallin näköisille, kun ajattelen ettei sellainen ole oikeasti kiinnostunut minusta muuten kuin ehkä yhdeksi illaksi. Yleensä nämä on vielä paljon nuorempia kuin itse olen. Olen ihan perusnätti itsekkin, mutta en mikään sali/instamimmi.

Vierailija
7/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleinen ongelma naisilla, että pääosin seksimielessä lähestytään?

Vierailija
8/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä vastaa millekkään miesmallin näköisille, kun ajattelen ettei sellainen ole oikeasti kiinnostunut minusta muuten kuin ehkä yhdeksi illaksi. Yleensä nämä on vielä paljon nuorempia kuin itse olen. Olen ihan perusnätti itsekkin, mutta en mikään sali/instamimmi.

Saatat menettää jonkun kivan. Itsekin ajattelin noin, mutta erään kanssa lähdin treffeille, vaikka kuuluikin äärimmäisen paljon ryhmään totaalisesti eri tasoa ulkonäöllisesti kuin minä, koska hän viestitteli niin syvällisiä ja mukavia. Varoitin vielä, että olen ylipainoinen ja ruma, hän reagoi siihen vaan jotenkin ok. Olin silti varma ettei meistä mitään tule, ellei sitten hänen kuva ole jotenkin käsitelty tai 20 vuoden takaa tms. No ei, hän oli juuri niin hyvän näköinen kuin kuvassa. Ja oikeasti oli kiinnostunut minusta. Ensi kuun 14. päivä mennään naimisiin. Sanoo olevansa ns. sapioseksuaali eli kiinnostuu älystä, ei ulkonäöstä.

Vierailija
9/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu, että tulee painetta jos liian hyvännäköinen.

Vierailija
10/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin tulee, on kokemusta.

Vierailija
11/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö voi vaan normaalissa määrin huolehtia omasta ulkonäöstä ja ymmärtää sen, että ihminen jonka kanssa on on valinnut olla juuri siinä suhteessa?

Vierailija
12/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö voi vaan normaalissa määrin huolehtia omasta ulkonäöstä ja ymmärtää sen, että ihminen jonka kanssa on on valinnut olla juuri siinä suhteessa?

Ei voi.

Vierailija
13/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Miten pystyt seksiä harrastamaan vähemmän viehättävän kanssa?

Vierailija
14/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla liian hyvännäköinen enkä silloin kiinnostu. Korkeintaan voin mielelläni katsoa tai kuunnella. Voi myös olla tarpeeksi hyvännäköinen, yhtä hyvännäköinen kuin itse olen, mutta jotenkin erilainen/ei tarpeeksi yhteistä, jolloin ei silloinkaan kiinnosta. Olen heteronainen.

Vierailija
15/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

En mitenkään enkä ole niin tehnytkään. Mutta ei se oikein suju liian hyvännäköisenkään kanssa, toisesta syystä.

Vierailija
16/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

En mitenkään enkä ole niin tehnytkään. Mutta ei se oikein suju liian hyvännäköisenkään kanssa, toisesta syystä.

Minun tapailukumppani juuri tuollainen. Pitää minua liian hyvännäköisenä ja luo itselleen kauhean paineen jonka takia seksi ei ole kovin hyvää.

Vierailija
17/17 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Minun tapailukumppani juuri tuollainen. Pitää minua liian hyvännäköisenä ja luo itselleen kauhean paineen jonka takia seksi ei ole kovin hyvää.

Siirry seuraavaan. Ota joku paremman näköinen ja itsevarmempi. Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi