Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti pysty ymmärtämään, kuinka jollain voi olla

Vierailija
03.12.2014 |

ollut esim. 50-100 seksikumppania. Jonkun 10-20 seksikumppania vielä pystyn sisäistämään, mutta kuinka joku voi panna niin monen kanssa, ettei edes pysty laskemaan...?! Tietenkin suurin osa vastaajista on provoja, mutta käyvätkö nämä supernssijat huorissa vai miten muuten ihminen voi edes tavata niin monta kumppania ja päätyä vielä yhdessä sänkyynkin?!?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vielä vuosikymmenet aikaa sitä pohtia.

Vierailija
2/4 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joku voi panna niin monen kanssa, ettei edes pysty laskemaan...?!

Toiset osaa laskea paremmin ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen keski-ikäinen, enlä ole eläessäni tavannut edes sataa miestä, jonka voisin antaa koskettaa itseäni. Siis edes ottaa hartioista kiinni. 

Nykyisenkin miehen kun tapasin ja kiinnostuin, tein hänelle testin: annoin jotain ja upotin sen käteeni niin, että hän joutui kaivamaan sen sieltä. Sain tunteen kosketuksesta, ja se oli hyvä, joten yskalsin jatkaa. 

Tykkään seksistä valtavasti, mutta olen valikoiva siitä toisesta ihmisestä.

Vierailija
4/4 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpostihan noita ihmisiä tapaa.
Ite olen 30 vuotias ja seksikumppaneita yhteensä reilun 60. Jos ihan oikein muistan niin nykyiseni taitaa olla 65 tai ainakin jotain siinä hyvin lähellä.
En jaksa kirjaa pidellä ihmisistä joiden kanssa olen hässinyt, mutta onhan noita muutama kertyny.
En ole provo, vaan ihan rehellisesti kerron tuon määrän.
Mitenkö olen kaikki tavannut? Baareista valtaosa on lähteny mukaan ja ne on olleet vaan yhden illan iloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme