Minkälainen ihminen syö jäätelöä ja keksejä?
Kysyn rauha mielessä, koska meillä (minä ja mies) ei kumpikaan tykätä jäätelöstä ja kekseistä.
Kommentit (60)
Minä tykkään jäätelöstä, mutta en eritysemmin välitä kekseistä. T. normaalipainoinen, eli en ole laihan enkä lihava.
Ilmeisesti aika moni, koska joudun jatkuvasti tilaamaan uutta täytettä työpaikan keksikaappiin. Pakastinta ei töissä ole, mutta jos olisi, niin tuskin siellä jäätelö kauan happanisi.
En syö muita keksejä kuin digestive monivilja. Joskus kahvin kanssa yksi ja joskus otan vaniljajäätelöä, johon murennan yhden digestiven ja sekaan tuoreita marjoja. Hyvä iltapala juuri nukkumaan mennessä. Nukuttaa hyvin kun syön annoksen.
On mammoilla kyllä mielenkiintoiset puheenaiheet.
Minä tykkään molemmista.
Olen alle 40 vuotias nainen.
Vapaa-aika menee perheen ja urheilun parissa.
En ole ylipainoinen vaan aika hyvässä kunnossa.
Tykkään myös luonnosta, kirjoista ja elokuvista. Juon myös olutta silloin tällöin. Minulla ei ole allergioita tai muitakaan ruokarajoitteita ja syönkin vähän kaikkea, mutta kohtuudella.
Tämmöinen siis ainakin.
Ihan normaalia, ellei ole sit gluteeni, laktoosi tai maitoallergia, toisaalta jäätelöä ja keksejä saa ilman noita
Mä en tykkää suklaajäätelöstä, mutta rakastan suklaata ja muita jäätelöitä! Paitsi niitä Ingmanin Creamyjä en kyllä syö, vaan olen Ainojen ystävä.
Tätähän sä kysyit :-)
Ylipainoinen diabeetikkokandidaatti. Minäkin ostin juuri perjantain kunniaksi ison hampurilaisen, suklaavaahtobanaaneita ja toffeemunkkeja. Illan lämmikkeeksi kuumensin vielä kipollisen glögiä. Jäätelöä en kyllä ostanut, enkä keksejä.
Tykkään jäätelöstä sekä kekseistä. En syö niitä joka päivä, enkä edes joka viikko. Enkä ole koskaan ollut ylipainoinen, ennemminkin aina hoikka.
Minusta ap:n aloitus kertoo, että hänellä on jotenkin omituinen suhtautumistapa ruokaan. Onko terveellisyys joku pakkomielle, sillä tavallinen ihminen voi syödä terveellisesti ja joskus herkutellakin ilman syyllisyydentuntoja. Jäätelöä en itse myöskään pidä läheskään yhtä pahana kuin vaikkapa limonadeja, alkoholia, sipsejä, suklaata tai vaikkapa karkkeja. Paljon enemmän lisäaineita, rasvaa ja sokeria. Silti näilläkin voi herkutella joskus.
Vierailija kirjoitti:
Herkuttelet itse sitte varmaan kaljalla ja tupakalla.
Minä en tupakoi enkä juo alkoa. Herkuttelen tummalla suklaalla, marjoilla tai hedelmillä enkä tarvitse muita herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö keksejä mutta juuri söin 1/4 pakkauksen pekaanipähkinä-suolatoffeejäätelöä. Syön pari litraa kuukaudessa
mummo 61v
Mistä tuollaista saa? Mikä merkki?
Olisko tämä https://www.ingman.fi/tuotemerkit/ingman-creamy/ingman-creamy-850ml-suo…
Varmaan aika nam.
Ei uppoa minkäänlainen jäde. Tuossakin näen pelkkää piilorasvaa ja sokeria eli todella epäterveellinen tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö keksejä mutta juuri söin 1/4 pakkauksen pekaanipähkinä-suolatoffeejäätelöä. Syön pari litraa kuukaudessa
mummo 61v
Mistä tuollaista saa? Mikä merkki?
creamy
Kotona on aina keksejä ja jäätelöä! Kesällä jädeä menee tietty useammin eli viikoittain useampana päivänä, muuten aika harvoin - mutta varalla pitää olla. Keksit ovat iso paheeni. :/ En oikeastaan syö karkkeja, harvoin suklaata tms. Mutta keksejä, niitä menisi muutama joka iltapäiväkahvin kanssa. Yritän säännöstellä tätä hinkua, koska syömme muuten terveellisesti. Ei siis keksejä joka päivä, korkeintaan pari kertaa viikossa eikä hirveitä määriä. Iltapäiväkahvilla pala leipää, päälle lusikallinen hilloa. En jaksa olla tiukkapipo. Paino lievästi yläkanttiin, mutta laihdutin 45 kg tiukalla tavalla. Pakko sallia itselleen joskus jotain tällaistakin. :) Tulossa pitkä ja pimeä kausi, joten hiilarit alkavat taas näköjään maistua muutenkin...
Vierailija kirjoitti:
En mää syö keksejä kun en pidä niistä ja jäätelöä inhoan. Syön mieluummin hedelmiä. Ihmisillä on erilaiset tavat herkutella kunhan ei syö liikaa.
ok ruokanatsi
Ylipainoinen nainen.
Miehet yleensä herkuttelee vähän erilaisilla jutuilla, hyvä viini, viski, tai hyvin tehty pääruoka ...
Olettepa te erityisen hienoja ja hyviä ihmisiä. Me tavalliset kuolevaiset kumarramme, Hyacinth.