Minkälainen ihminen syö jäätelöä ja keksejä?
Kysyn rauha mielessä, koska meillä (minä ja mies) ei kumpikaan tykätä jäätelöstä ja kekseistä.
Kommentit (60)
Sellainen, joka tykkää jäätelöstä ja keksistä. Luleenpa, että tuoho katerogiaan mahtuu kaikenlaista ihmistä.
Yök, ei kai kukaan oikeasti? Eikö ne ole sellaisia esim. lasten leikkeihin tarkoitettuja tekoruokia?
Yhtä hyvin olisi voinut kysyä, minkälaisella ihmisellä on korvan lehdessä nipukka alhaalla? Se kun ei ihmisestä kerro yhtään mitään, kun ei jäätelön tai keksien syöntikään. Itse syön jäätelöä ja keksejä, ja lisäksi minulla on korvassa nipukka. Päätelköön siitä sitten kukakin mitä tykkää 😂
Varmaan ne keiden mielestä ko. tuotteet on ”herkkuja”. Meillä ei näiden lisäksi syödä myöskään karkkia, suklaata, leivonnaisia, vanukkaita, sipsejä tmv. saatika juoda limsaa tai mehua.
Vierailija kirjoitti:
Yök, ei kai kukaan oikeasti? Eikö ne ole sellaisia esim. lasten leikkeihin tarkoitettuja tekoruokia?
Juu, rivikaupalla niitä löytyy lelu-osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ne keiden mielestä ko. tuotteet on ”herkkuja”. Meillä ei näiden lisäksi syödä myöskään karkkia, suklaata, leivonnaisia, vanukkaita, sipsejä tmv. saatika juoda limsaa tai mehua.
Onko tämä meillä yksimielinen yhteispäätös vai sinä päätät ettei teillä syödä?
Aika hyvin, jos ihan koko perhe on samaa mieltä. Kyllä meillä jotkut herkkujakin syö aina välillä vaikka esim. itse en syö lainkaan.
Kehopositiivinen ihralöllykkä. Itsekin olin semmoinen joskus. Edelleenkin voisin ahmaista paketillisen jäätelöä ja sellaisen peruspötkön verran täytekeksejä, mutta kun tiedän miten rumaksi muuttuisin, niin hillitsen itseni.
Ehkäpä se on sellainen ihminen, jolla on suu, mihin laittaa ruokaa.
En syö keksejä mutta juuri söin 1/4 pakkauksen pekaanipähkinä-suolatoffeejäätelöä. Syön pari litraa kuukaudessa
mummo 61v
Hyvä kysymys. Mä en tiedä ketään, joka ei tykkäisi jäätelöstä ja kekseistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin olisi voinut kysyä, minkälaisella ihmisellä on korvan lehdessä nipukka alhaalla? Se kun ei ihmisestä kerro yhtään mitään, kun ei jäätelön tai keksien syöntikään. Itse syön jäätelöä ja keksejä, ja lisäksi minulla on korvassa nipukka. Päätelköön siitä sitten kukakin mitä tykkää 😂
Suomeksi tukit suonesi ja elät epäterveellisesti. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän enemmän ihmisiä, jotka eivät ole keksien ja jäätelöiden kuluttajia.
Minkälainen ihminen kysyy jotain näin idioottimaista?
Mulla kohta🍨perjantai herkku jädee tiedossa
En nyt kauhean iso kokonen ole BMI 20 .
Tykkään vaan sikana jädestä❤️
Vierailija kirjoitti:
En syö keksejä mutta juuri söin 1/4 pakkauksen pekaanipähkinä-suolatoffeejäätelöä. Syön pari litraa kuukaudessa
mummo 61v
Mistä tuollaista saa? Mikä merkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mummo 61v
Mistä tuollaista saa? Mikä merkki?
Olisko tämä https://www.ingman.fi/tuotemerkit/ingman-creamy/ingman-creamy-850ml-suo…
Hyi, en todellakaan syö. Ainoa makea joka joskus maistuu on karkki, sekin ehkä n.5krt vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän enemmän ihmisiä, jotka eivät ole keksien ja jäätelöiden kuluttajia.
No tiedä hyvä ihminen. Se hiukan ihmetyttää, mistä tiedät tuttavapiirini laajuuden. Kertooko äänet sulle asioita kenties
Minkälainen ei syö?