Voiko epäseksikäs nainen löytää miestä?
En taida olla sillä tavalla yhtään viehättävä tai "kuuma". Lisäksi inhoan kaikkia härskejä ja kaksimielisiä juttuja.
Kommentit (169)
Vaikka olisit minkälainen olet aina jonkun fetissi
Tietenkin voi löytää miehen. Riittää että omistat kehonaukkoja ja annat miehen tasaisin väliajoin liikutella niissä penistään.
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen olet, ap?
Onko kukaan mies tähän mennessä lähestynyt sinua, pyytänyt sinua ulos, tai yleensäkään ollut sinusta jollain tasolla kiinnostunut? Paljonko sinulla on tykkäyksiä Tinderissä, olettaen että käytät Tinderiä?
35. Arkielämässä eikä kyllä baareissakaan lähestytä ikinä. En tiedä tindertykkäysten määrää, oli ilmaisversio silloin, kun sitä vielä käytin.
Ap
Vierailija wrote:
laihduta
Epäseksikkyys ei kyllä liity painoon mitenkään.
En ole ap, mutta ollut aina niin epäseksikäs kuin voi olla. Olen aina ollut joko ali- ja normaalipainoinen.
Epäseksikkyys on minussa mielestäni sitä, etten ikinä käyttäisi esimerkiksi vihjailevia vaatteita edes puolison nähden, koska tuntisin näyttäväni naurettavalta. Pukeudun pääasiassa verkkareihin ja muihin löysiin vaatteisiin.
Parisuhteessa en ikinä pukeutuisi mihinkään hepeniin (alusvaatteita nyt tarkoittaen), koska tuntisin oloni niin tyhmäksi, että toinenkin varmaan vain purskahtaisi nauruun nähdessään minut "keimailemassa". Kaikkiaan kun mietin itseäni viettelevässä asussa, niin mielikuva on lähempänä kummeli-sketsiä kuin sensuellia.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
laihduta
Epäseksikkyys ei kyllä liity painoon mitenkään.
En ole ap, mutta ollut aina niin epäseksikäs kuin voi olla. Olen aina ollut joko ali- ja normaalipainoinen.
Epäseksikkyys on minussa mielestäni sitä, etten ikinä käyttäisi esimerkiksi vihjailevia vaatteita edes puolison nähden, koska tuntisin näyttäväni naurettavalta. Pukeudun pääasiassa verkkareihin ja muihin löysiin vaatteisiin.
Parisuhteessa en ikinä pukeutuisi mihinkään hepeniin (alusvaatteita nyt tarkoittaen), koska tuntisin oloni niin tyhmäksi, että toinenkin varmaan vain purskahtaisi nauruun nähdessään minut "keimailemassa". Kaikkiaan kun mietin itseäni viettelevässä asussa, niin mielikuva on lähempänä kummeli-sketsiä kuin sensuellia.
Juuri tämä. Pelkkä ajatus itsestäni vaikka strippaamassa miehelle keimailemalla saa aikaan nolostumista.
Ap
Kyllä voi, jos vain on hyvin suuret ja riippuvat rinnat tai todella leveä takamus. Silloin millään muulla ei ole väliä! Näin ajattelee 99 prosenttia maapallon miehistä. Eli nyt vain reippaasti menet valitsemaan ulkoa sinua eniten miellyttävän uroksen!
Keijo-Petteri wrote:
Kyllä voi, jos vain on hyvin suuret ja riippuvat rinnat tai todella leveä takamus. Silloin millään muulla ei ole väliä! Näin ajattelee 99 prosenttia maapallon miehistä. Eli nyt vain reippaasti menet valitsemaan ulkoa sinua eniten miellyttävän uroksen!
Eipä ole tällaisiakaan ominaisuuksia.
Ap
Minkä ikäinen ap on?
Ja onko ap: tavoitteena perustaa perhe, elää vela-parisuhteessa, vai mitä?
Mitä ap on tehnyt miehen löytääkseen, muuta kuin odottanut että unelmien prinssi pysäyttää kadulla ja laittaa asiat tapahtumaan?
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmanmuuta.
Todennäköisesti olet seksikäskin joidenkin miesten mielestä, koska makuja on niin palon.
Epäilen vahvasti. Olen sellainen rillipäinen kirjastohiiri.
Ap
Aijaj mitä kaikkea rillipäisestä kirjastohiirestä voikaan kuoriutua...
Lukutoukka?
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen ap on?
Mitä ap on tehnyt miehen löytääkseen, muuta kuin odottanut että unelmien prinssi pysäyttää kadulla ja laittaa asiat tapahtumaan?
Tavoitteena olisi nyt ainakin alkuun löytää edes se parisuhde ja sen jälkeen miettiä tulevaisuutta.
Olen käynyt useilla treffeillä ja niiden jälkeen tulee miehiltä viesti "ei ole kipinää" tai "oot ihan kiva, mutta jotain puuttuu". Tai vaihtoehtoisesti vaan ghostaavat.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen ap on?
Mitä ap on tehnyt miehen löytääkseen, muuta kuin odottanut että unelmien prinssi pysäyttää kadulla ja laittaa asiat tapahtumaan?Tavoitteena olisi nyt ainakin alkuun löytää edes se parisuhde ja sen jälkeen miettiä tulevaisuutta.
Olen käynyt useilla treffeillä ja niiden jälkeen tulee miehiltä viesti "ei ole kipinää" tai "oot ihan kiva, mutta jotain puuttuu". Tai vaihtoehtoisesti vaan ghostaavat.
Ap
Ikä?
Ja mikä on nykyinen kanta perheen perustamiseen? Se olisi useastakin syystä hyvä selvittää jo alussa.
Ja ovatko ne treffimiehet olleet rillipäisiä kirjastohiirulaisia kuten sinäkin, vai jotain muuta?
Itse olen tällainen "en kedon kaunein kukka, mutta pellon paras pottu"-tyyppinen nainen jolle puolison löytäminen oli tekemätön paikka. Tai siis sellaisen joka olisi miellyttänyt itseäni eli ei olisi omannut päihdeongelmaa ja/tai muuten aivan erilaista elämäntapaa sekä ajatus- ja arvomaailmaa.
Eihän sellainen suhde voi toimia, mutta toisaalta vastaavia ongelmia on nätimmilläkin. Heillä tosin on yleensä on enemmän vaihtoehtoja joista ei tarvitse löytää kuin vain se yksi sopiva joka tuntee samoin.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen ap on?
Mitä ap on tehnyt miehen löytääkseen, muuta kuin odottanut että unelmien prinssi pysäyttää kadulla ja laittaa asiat tapahtumaan?Tavoitteena olisi nyt ainakin alkuun löytää edes se parisuhde ja sen jälkeen miettiä tulevaisuutta.
Ap
Ikä?
Ja mikä on nykyinen kanta perheen perustamiseen? Se olisi useastakin syystä hyvä selvittää jo alussa.
35. Eikä mulla ole mitään tiukkaa kantaa tähän asiaan.
Ap
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minkä ikäinen ap on?
Ap
Ikä?
Ja mikä on nykyinen kanta perheen perustamiseen? Se olisi useastakin syystä hyvä selvittää jo alussa.35. Eikä mulla ole mitään tiukkaa kantaa tähän asiaan.
Ap<
Ikähaarukka miehille?
Saako miehellä olla lapsia entisestä avioliitosta?
Entä saako miehellä olla tiukka kanta asiaan (lapsia/ei lapsia)?
Tuossa iässä ei oikein voi jäädä haahuilemaan lapsiasian kanssa, vaan pitää tehdä päätöksiä.
"Ikähaarukka miehille?
Tuossa iässä ei oikein voi jäädä haahuilemaan lapsiasian kanssa, vaan pitää tehdä päätöksiä."
Ikähaarukka on 25-40. Ei haittaa, jos miehellä on lapsia, olen isäihmisten kanssa treffeillä käynytkin. Ei kukaan ole ekoilla treffeillä mistään lapsiasioista kysellyt, joten en usko, että tämä on millään tavalla oleellinen seikka.
Ap
Vierailija wrote:
Tietenkin voi löytää miehen. Riittää että omistat kehonaukkoja ja annat miehen tasaisin väliajoin liikutella niissä penistään.
Eli epäseksikäs nainenkin kelpaa ongelmitta siihen seksiin? Kuulostaa aika kauhealta, koska yleensä se samantasoinen eli epäseksikäs mies on naisesta todellakin epäseksikäs ja sitten sellaisen kanssa pitäisi vielä harrastaa seksiä (tai no joo, ainakin toimia laukaisualustana) koska kyllä miehelle ne kehonaukot aina kelpaa.
Vierailija wrote:
"Ikähaarukka miehille?
Tuossa iässä ei oikein voi jäädä haahuilemaan lapsiasian kanssa, vaan pitää tehdä päätöksiä."
Ikähaarukka on 25-40. Ei haittaa, jos miehellä on lapsia, olen isäihmisten kanssa treffeillä käynytkin. Ei kukaan ole ekoilla treffeillä mistään lapsiasioista kysellyt, joten en usko, että tämä on millään tavalla oleellinen seikka.
Ap
Totta kai se on. Jos aletaan miettimään parisuhdetta.
Olet kuitenkin lapseton, ja "ensimmäisellä kierroksella".
Minä olen ikähaarukkasi ulkopuolella, mutta en alkaisi seurustelemaan jos tilanne olisi se, että ehkä halutaan lapsia ja ehkä ei. Koska kun lapsikuume iskee, se ei ole naiselle asia joka nyt olisi kiva muttei välttämätöntä.
Olen seurustellut kahden naisen kanssa (minä 40+, he 27-29) jotka sanoivat etteivät halua lapsia. Ja silti, 1-2v eteenpäin, he halusivatkin lapsia ja ehdottomasti. Joten jos tuota ei edes sanota selkeästi, kuka tahansa velamies tekee johtopäätöksen siitä mikä tulevaisuudessa odottaa.
Lapsia hankkineilla miehillä on sitten se kysymys, haluavatko he lapsia kahden eri naisen kanssa. Suurella osalla on jo yhteishuoltajuus kuitenkin. Siinä on aikamoinen show kun panostaa uuteen perheeseen 100%, ja sitten on vielä se 50-50 yhteishuoltajuus päälle.
Maailma on täynnä ihmisiä, jotka omasta mielestäni ovat epäseksikkäitä. Minä mukaanlukien olen usein mielestäni sellainen. Silti aina meistä epäseksikkäistäkin joku pitää.
Minkä ikäinen olet, ap?
Onko kukaan mies tähän mennessä lähestynyt sinua, pyytänyt sinua ulos, tai yleensäkään ollut sinusta jollain tasolla kiinnostunut? Paljonko sinulla on tykkäyksiä Tinderissä, olettaen että käytät Tinderiä?