Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas, pojat olivat jostain tik tokista löytäneet "yritä juoda kolme energiajuomaa kahdessa minuutissa" -haasteen

Vierailija
08.10.2021 |

Typerä haaste ja meillä nyt mahakipuinen 13v. Kuka noita älyttömyyksiä keksii?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie nyt se poika lääkäriin jo. Eikö jossain ulkomailla ole nuoria kuollut liialliseen annostukseen. Noiden kanssa ei pidä leikkiä.

Siis mitä? Ei kai nyt sentään? En mä ajatellut että tuo noin vakava juttu kuitenkaan on. Poika makoilee sohvalla mutta ei nyt muuten outo ole. Valittaa vain mahakipua.

Ap

Ei ole ap hätää. Seuraat toki, mutta ei tuossa pitäis mitään vaaraa olla. Typerä trolli mene muualle pelottelemasta.

Joo, kävinkin jo googlaamassa. Ei tuo tärise tai oksenna. Taitaa tuo mahakipu olla nyt onneksi pahin juttu, mutta oikeasti pelästyin. Ei toki sais kaikkea uskoa, mutta voi myös miettiä mitä kirjoittaa. Ap

Vierailija
22/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie nyt se poika lääkäriin jo. Eikö jossain ulkomailla ole nuoria kuollut liialliseen annostukseen. Noiden kanssa ei pidä leikkiä.

kyllähän sitä pienemmästäkin annoksesta voi koitua kohtalokas reissu lapselle. omalla pojalla alkoi rytmihäiriöt jo yhdestä tölkistä jonka jälkeen ei ole energiajuomiin halunnut koskea..

Mä tiedän myös joillekin näin käyneen. Yksilöllistä on tuo sieto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 ei tuollaista haastetta ole olemassakaan.

Vierailija
24/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista tik tok. On selvästi liian yllytyshullu tuo sun lapsi. Voi tehdä jotain vielä typerämpää myöhemmin.

Vierailija
25/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain hyvää, niin lotraavat vielä energiajuomalla eikä alkoholilla.

Vierailija
26/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä 13-vuotiaana tyttönä niitä vedin sen 3 päivässä ja hengissä vielä oon. Poikas on neiti.

Niin, päivässä eikä kahdessa minuutissa, nössö.

Ei se sekunnissa imeydy, eikä noissa juomissa niin paljoa sitä ole missään tapauksessa että pari purkkia suurempaa vahinkoa saisi aikaan. Ei noita saisi myydä jos olisi.

Niin, eihän meillä myydä kaupoissa mitään vahinkoa aiheuttavia asioita :D Ja ei imeydy sekunnissa, mutta jos juo kolme kerralla niin kyllähän sitä kofeiinia on elimistössä silloin kerralla paljon enemmän kuin jos juo yhden aamulla, yhden päivällä ja yhden illalla.

Vierailija
27/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä 13-vuotiaana tyttönä niitä vedin sen 3 päivässä ja hengissä vielä oon. Poikas on neiti.

Ei se sekunnissa imeydy, eikä noissa juomissa niin paljoa sitä ole missään tapauksessa että pari purkkia suurempaa vahinkoa saisi aikaan. Ei noita saisi myydä jos olisi.

Vastuullisissa kaupoissa on ikärajat.

Vierailija
28/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllähän sitä pienemmästäkin annoksesta voi koitua kohtalokas reissu lapselle. omalla pojalla alkoi rytmihäiriöt jo yhdestä tölkistä jonka jälkeen ei ole energiajuomiin halunnut koskea..

Puolen litran tölkissä on yhtä paljon kofeiinia kuin kahdessa desissä kahvia. Ei kukaan sellaisesta määrästä saa rytmihäiriöitä.

Vierailija
29/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, teinit keksii jatkuvasti kaikkea typerää jota yllytyshulluimmat kaverit kokeilee.

Mun mielestä tuon tyylinen juttu oli hitti joskus pari vuotta sitten kun oma poika oli 15v.

Vierailija
30/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, teinit keksii jatkuvasti kaikkea typerää jota yllytyshulluimmat kaverit kokeilee.

Mun mielestä tuon tyylinen juttu oli hitti joskus pari vuotta sitten kun oma poika oli 15v.

En väitä, ettei tuollaista haastetta voisi olla olemassa, mutta tällä hetkellä tuollaista haastetta ei ole tiktokissa.

Vierailija
31/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ainakin sellainen oli "kivaa" että tekivät ties mitä juomasekoituksia (alkoholittomia, ihan perus juomia ja mausteita ym sekottivat keskenään) ja yrittivät niitä juoda ja kuvasivat.

Vierailija
32/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eihän meillä myydä kaupoissa mitään vahinkoa aiheuttavia asioita :D Ja ei imeydy sekunnissa, mutta jos juo kolme kerralla niin kyllähän sitä kofeiinia on elimistössä silloin kerralla paljon enemmän kuin jos juo yhden aamulla, yhden päivällä ja yhden illalla.

Vertaatko juotavaksi tarkoitettuja aineita esim. pesuaineisiin juotuna? Ei ihme että kansalla tuntuu olevan vaikeaa selvitä arjestaan jos järjenjuoksu on tuollaista. 

Vierailija
33/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessa tunnettiin semmoinen haaste, jossa tavoitteena oli juoda 24 tunnissa 24 pulloa olutta (24 x 1/3 litraa) jollakin kesämökillä. Yhdessä kaljakorissa oli juuri tuo 24 lasipulloa, sillä tölkit eivät olleet silloin vielä laajemmin käytössä. Niitä kutsuttiin 24 tunnin ajoiksi Le Mansin autokilpailun mukaisesti. Itse en noihin kavereiden järjestämiin kisoihin osallistunut, sillä en ole koskaan suuremmin innostunut kaljoittelusta.

Vierailija
34/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista tik tok. On selvästi liian yllytyshullu tuo sun lapsi. Voi tehdä jotain vielä typerämpää myöhemmin.

Tämä on varmaan ainoa oikea ratkaisu tässä tilanteessa. On todellakin yllytyshullu ja turhankin rohkea ja ennakkoluuloton. Tekee sitten vaikka mitä typerää ja sitten usein myös sattuu. Ap

Vierailija
35/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat ovat laittaneet vastuullisesti energiajuomille ikärajoja. S-ryhmä ei niin välitä nuorista ja heillä ikärajoja ei ole. 

Vierailija
36/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain hyvää, niin lotraavat vielä energiajuomalla eikä alkoholilla.

Joku ehti ensin. Tätä olin tulossa sanomaan. Odotas vaan ap haasteita muutaman vuoden päästä...

Vierailija
37/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me ei oltu noin tyhmiä teinejä 10 vuotta sitten, vaikka oli jo facet, instat ja snäpit? Ja miksi nykyaikana jopa pikkupojat huutelevat tuolla kaduilla naisille ilkeästi ja katsovat p*rnoa puhelimelta?

Vierailija
38/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori juotiin kahvia ja viina eikö mitään saatanan energia juomaa

Vierailija
39/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi me ei oltu noin tyhmiä teinejä 10 vuotta sitten, vaikka oli jo facet, instat ja snäpit? Ja miksi nykyaikana jopa pikkupojat huutelevat tuolla kaduilla naisille ilkeästi ja katsovat p*rnoa puhelimelta?

Avioerot ja yh-äitiys ovat lisääntyneet kymmenessä vuodessa.

Vierailija
40/47 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAHAS, ei edelleenkään kiinnosta sun jahattelut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme