Mitä perjantai illan ohjelmassa?
Itse taidan ensin ottaa pikku nokoset ja sitten kauppaan ostamaan siideriä. Sen jälkeen telkkaria, varmaan vain elämää tulee katsottua.
Kommentit (40)
Kosssupullon vois tyhjentäää. Ei tässä sen kummempaaa.
Pitsaa ja lonkeroa. Pelaan pleikkaa 👍
Viimeiset jaksot Sopranos-sarjasta ja herkkuja sen seurana.
Kävin kolmen FWB-tytön luonna, kun pääsivät töistä. Nyt olen lukenut kirjoja ja illasta soittelen kitaraa. Mies24
Kunhan lapset nukahtaa, syön iltapalaa ja katson possea. Tai vain elämää. En jaksa valvoa pitkään, pitää parannella flunssa kunnon yöunilla pois.
Juoko jotkut ihan oikeasti vielä vuonna 2021 kossua?
Vierailija kirjoitti:
Kävin kolmen FWB-tytön luonna, kun pääsivät töistä. Nyt olen lukenut kirjoja ja illasta soittelen kitaraa. Mies24
Kolmen?? 🤥
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaiset tytöt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmen?? 🤥
Minulla on neljä FWB-suhdetta. Kahden kanssa tavataan pari kertaan viikossa, yhden kanssa harvemmin ja viimeisen kanssa, kun se sopii hänen miehelleen. Mies24
Marja Sannikka klo 20, YLE TV1 HD uutiset klo 20:30 ja brittisatiiri "Stalinin kuolema" YLE Teema HD klo 21:00 - 22:45. Viimeksi mainittu elokuva on kielletty Putinin Venäjällä. Tuon jälkeen varmaankin avaan tietokoneen, sillä olen sen verran illanvirkku, että valvon luultavasti lauantain puolelle.
Aioin lukea uuden Remeksen, mutta kirja ei ole enää luettavassa kunnossa, vaikka on kirjaston kirja.
Provona tietysti pidätte mutta valitettavasti tällaista on joillakin oikeasti.
Päätin jo aamulla, tai oikeastaan jo eilen, etten anna tänään. Joten kiukuttelua on luvassa vaikka vielä tuolla mielistellään seksin toivossa. YÄK!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaiset tytöt on?
Sims-hahmoja?
Näköjään monet juo alkoholia kotona, itse olen ainakin 90 % kaikesta alkoholista jonka olen elämäni aikana juonut niin olen juonut sen baareissa ja ravintoloissa. Kotiin en juuri ikinä osta mitään viinaa. mies 55v
Siivoilua, hyvää ruokaa perheelle, samalla siinä kuoharia ja nyt yksin loput kuoharista ja Vain elämää. Nukkumaan varmasti viimeistään 23, raskas viikko takana.
Ajattelin katsoa just There's someone inside your house leffan netflixistä.
Aikaisemmin tänä iltana kävin frisbeegolfaamassa, mässytin kotitekoista pizzaa ja samalla katsoin Gotham -sarjaa netflixistä.
Katsoin mä Possenkin hetki sitten. Saa nähdä pysynkö leffan ajan hereillä, kun jo nyt väsyttää.
Kaverin yhden illan juttu kusi eilen kännissä lattialle ja tätä kusta on yhä kaikkialla. Miten saan tän hajun pois mun lattiasta ja tavaroista?
Lisäks laminaattilattia tai mikä halpamateriaali tää onkaan on imenyt rakoihinsa ton kusen ja reunat repsottaa. Saako mitenkään paremman näköisiksi enää?
Suihkuun ja sidukkaostoksille. Sitten ehkäpä baariin.