Mitä sun jääkaapista löytyy just nyt. Ja mistähän se vois kertoa.
Multa löytyy litra maitoo, perunoita, sipulia, kananmunia, juustoa ja kalkkunaleikkelettä. Ketsuppia ja sinappia kans. Sitten 2 pulloo valkkaria, pullo sampanjaa, six pack olutta ja lonkkua, jos vaikka joku tulis kylään.
Kommentit (93)
Spagettikastiketta, maitoa, voita, pari kananmunaa, jugurttia, perunamuusia
Rahkaa, viiliä, kananmunia, maitoo, rasvaa, juustoa, oliiveita, porkkanaa, pieni pala lanttua, kurkkua, kirsikkatomaatteja, tofua ja muutama purkki hedelmäsoseita.
Minusta se ei pahemmin kerro kun harvoin syön kotona. Tänäänkin tilasin kun ei ollut mitään minulle sopivaa edes aamupalaksi.
Maitoa, maustamatonta jogurttia, juustoa, munia, paprikaa, punajuuria, porkkanoita, perunoita. Lisäksi on soijakastiketta, chili- ja currytahnaa jne.
En tiedä, mitä tuo kertoo minusta. Köyhä oon, mutta en näe nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Lakkoja
Pelkästään? Aika elitististä sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se ei pahemmin kerro kun harvoin syön kotona. Tänäänkin tilasin kun ei ollut mitään minulle sopivaa edes aamupalaksi.
Käytkö koskaan kaupassa?
Perunoita, sipulia, leipää, kanaa (koira syö), appelsiineja, appelsiinimehua, maitoa, juustoa, tomaattia, herkkusieniä, ananasta.. Onkohan siellä muta... Eipä kai.
Ruokaa löytyy ja kertoo siitä, että ihmisen täytyy syödä elääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Perunoita, sipulia, leipää, kanaa (koira syö), appelsiineja, appelsiinimehua, maitoa, juustoa, tomaattia, herkkusieniä, ananasta.. Onkohan siellä muta... Eipä kai.
Aiotko tehdä viikonloppuna pitsaa? Aineet näköjään olis 😊
Ap:llä taitaa olla piilevä alkoholiongelma. Se mitään vieraita odota, ryyppää itte kaikki.
Ihmettelen kyllä, kuinka niin moni vastaaja pitää kananmunia jääkaapissa. Olen munien ns suurkuluttaja....en ole koskaan säilönyt niitä jääkaapissa. Menettävät makunsa. Hyvin säilyvät huoneenlämmössä 2-3 viikkoa. Aina on kaapissa 4-5 kennoa...eli noin 40-60 kananmunaa.
No säillööhän ne jotkut leipääkin jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, kuinka niin moni vastaaja pitää kananmunia jääkaapissa. Olen munien ns suurkuluttaja....en ole koskaan säilönyt niitä jääkaapissa. Menettävät makunsa. Hyvin säilyvät huoneenlämmössä 2-3 viikkoa. Aina on kaapissa 4-5 kennoa...eli noin 40-60 kananmunaa.
No säillööhän ne jotkut leipääkin jääkaapissa.
Eiks tossa edellä just joku sanonu että sillä on leipää jääkaapissa. Mun mielestä kuivuu heti siellä.
Parsakaalia, porkkanaa, lanttua, punajuuria, kurkkua, salaattia, omenoita, viinirypäleitä, perunaa, mandariini, vesimelonia, oivariinia, voita, leikkelettä, juustoa, rahkaa, jogurttia, maitoa, kermaa, smetanaa, ranskankermaa, kermaviiliä, broileria, lohta. Ja kaikenlaista mikä säilyy pitkään kuten sinappia, majoneesia tms. Kanamunat, tomaatit säilytetään huoneenlämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö koskaan kaupassa?
Harvoin. Juuri nyt ei tule mieleen koska viimeksi.
On siellä kyllä ruokaa kun en elä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Parsakaalia, porkkanaa, lanttua, punajuuria, kurkkua, salaattia, omenoita, viinirypäleitä, perunaa, mandariini, vesimelonia, oivariinia, voita, leikkelettä, juustoa, rahkaa, jogurttia, maitoa, kermaa, smetanaa, ranskankermaa, kermaviiliä, broileria, lohta. Ja kaikenlaista mikä säilyy pitkään kuten sinappia, majoneesia tms. Kanamunat, tomaatit säilytetään huoneenlämmössä.
Teet näköjään paljon ruokaa itse ja pyrit syömään terveellisesti. Joskus kuitenkin lipsuu herkuttelulinjalle, sanois Kape Aihinen.
Kasviksia ja juureksia, jogurttia, leikkeleitä, juustoa, margariinia, voita, tuorejuustoa, pekonia, sienisalaattia, lohikiusausta, pepsi maxia, sherryä (ruoanlaittoon), 20+ maustekastiketta. Kertoo varmaan että syön aamupalaa ja en pidä mauttomasta ruoasta.
Erilaisia maitoja, jogurttia, levitettä, maustekastikkeita, juustoa, juureksia, perunaa, vihanneksia, hedelmäsosetta, keitettyjä kananmunia, kanaa, linssikastiketta, jauhelihaa, hilloja, mehua, kermaviiliä...
No mulla on eilistä makaroonilaatikkoo, toissapäivänä vanhentunut maitopurkki (avaamaton), lenkkimakkaraa ja jugurttipurkki. Kertoo lähinnä siitä, että oon köyhä.