Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen on ”hyvä nukkumaan” niin se on yksi merkki narsistisesta luonteesta!

Vierailija
08.10.2021 |

Äitini joka haukkui meitä lapsena ja huusi mielipuolisesti ilkeyksiä on hyvä nukkumaan. Ei omatunto paina yhtään.

Hän ei myöskään koe itseään mitenkään huonoksi äidiksi tai riittämättömäksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Muistan kun sisko kirjoitti ylioppilaaksi niin äitini raivosi siskolle ”paska paperit”. Siskolla kumminkin yli 8 ka ja kirjoitti pitkän matikan.

Vierailija
2/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan narsisti, tämä otsikko sen vahvisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, olen siis vähemmän narsisti kuin ennen.

Vierailija
4/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas turha aloitus.

Vierailija
5/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaan Rölli-peikkoa: Olen aina ollut hyvä sängyssä. (Siis nukkumisessa.)

Olen siis narsisti. Ei se mitään, ainakaan ei väsytä.

Vierailija
6/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei olisi halunnut että menen lukioon ollenkaan. Jotenkin kuin alkueläimen toimintaa.

Äiti on tyhmä kuin saapas. Ja nukahtaa aina heti. Aloitus pitää paikkansa varmasti.

Myös tapaamani muut narsistit nukkuu hyvin. Tai tulee vähällä unella toimeen. Riekkuu illalla viimeisenä ja on työpaikalla ennen muita joskus. Tavoitteena itsensä pönkitys. Ikäkään ei näy vaan omat aktiivisia ja työkykyisiä. Jättävät jälkeensä joukon työkyvyttömyyseläkeläisiä.

Eivät vaikuta ihmisiltä ollenkaan, enemmänkin joltain roboteilta.

Vierailija
7/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa… otitko myös koronarokotteen?

Vierailija
8/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele, väsyneenä mä nukun vaikken narsku oliskaa. Niin ja lapset osaa  olla joskus rasittavia vaikka kaikkeni niiden eteen teenkin. Turha alotus provolta!

Vierailija
9/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas turha aloitus.

Narsistihullun aloitukset ovat kaikki.

Vierailija
10/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä oon spekuloinut. Esim eksäni oli tosi hallitseva ja tunteeton ja vaikka olis ollut mikä riita ni nukahti ku vaan laittoi silmät kiinni. Mua vaivaa sellaiset asiat ja nukahdan huonosti ja kun se vihdoin tapahtuu niin parin tunnin päästä herään pitkäksi aikaa pyörimään ajatellen ahdistuneena riitaa tms epäselviä asioita.

Muiden ihmisten kanssa jutellut tätä samaa.

Ehkä sillä on jokin yhteys että kun ihminen on tyhmä kuin saapas eikä ajattele mitään tai tunteeton eikä mikään murhe paina, nukahtelee vaikka lentokoneessa tai autossa kun odottaa kumppanin käy kaupassa. Poikkeuksia varmasti on tietenkin mutta mä uskon että yhteys löytyy.

Vierailija
11/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni tukee aloittajaa.

Kärjistetysti: pahat ihmiset kuorsaavat kuin tukit ja tipahtavat uneen välittömästi, koska eivät tunne syyllisyyttä, ahdistusta tai murehdi. Ei heillä ole niitä tekijöitä jotka valvottavat toisia piinallisesti.

Olen todistanut näitä ja oikein miettinyt, että liittyy jotenkin omantunnon tiedottomuuteen. Ehkä he elävätkin jonkinlaisessa valveunessa joka poikkeaa moraaliltaan tietoisempien ihmisten valveesta. Enkä viittaa nyt moralisteihin, koska nimen omaan pahuus ja moralismi (tekopyhyys) liittyvät toisiinsa. Ovat sokeita omalle pahuudelleen ja vallanhimolleen.

Vierailija
12/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei paljon narsismit haittaa kun kuorsataan täysillä.

Jos ei nukuta, kannattaa nukkua vähemmän.

Vierailija
13/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Olen tuntenut persoonallisuushäiriöstä diagnoosin saaneen narsistin, joka nukkuu jopa 16 tuntia päivässä tuosta vaan ihan joka viikko. Siitä se siis johtuu. Valveillaoloaikansa tuo narsku käyttää syömiseen ja muiden manipuloimiseen.

Vierailija
14/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä oon spekuloinut. Esim eksäni oli tosi hallitseva ja tunteeton ja vaikka olis ollut mikä riita ni nukahti ku vaan laittoi silmät kiinni. Mua vaivaa sellaiset asiat ja nukahdan huonosti ja kun se vihdoin tapahtuu niin parin tunnin päästä herään pitkäksi aikaa pyörimään ajatellen ahdistuneena riitaa tms epäselviä asioita.

Muiden ihmisten kanssa jutellut tätä samaa.

Ehkä sillä on jokin yhteys että kun ihminen on tyhmä kuin saapas eikä ajattele mitään tai tunteeton eikä mikään murhe paina, nukahtelee vaikka lentokoneessa tai autossa kun odottaa kumppanin käy kaupassa. Poikkeuksia varmasti on tietenkin mutta mä uskon että yhteys löytyy.

Minun mielestäni on lähinnä tyhmää vatvoa jotain keskellä yötä. Viisas lukee jotain, joka vie ajatukset pois tosielämästä, kunnes pää kuukahtaa tabletin viereen ja on siinä aamuun asti. Tabletti osaa sammuttaa valonsa itse.

Vierailija
15/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli narsisti ja piti tulisesta ruuasta. Kaikki tulisesta ruuasta pitävät ovat narsisteja.

Vierailija
16/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismiin ja narsistisiin ihmisiin kyllä liittyy vaikka jos mitä, mutta vielä nukkuminenkin....

Mun äiti on varsin rajaton ja narsistinen tapaus ja huono nukkumaan.

Siitä äidin nukkumisesta ja unen puutteesta ja levon tarpeesta tuli mun lapsuudessa varsinainen show ja äitini käytti sitä keppihevosenaan vaatiessaan milloin mitäkin. Kuten sitä, että pienelläkään lapsella ei saanut olla mitään tarpeita, koska nehän mm. häiritsivät äitini ah niin herkkiä yöunia.

Vieläkin puhelimessa saattaa raportoida yöunistaan ja niiden puutteesta erittäin yksityiskohtaisesti. ( tosin nykyisin puhelut harvassa puolin ja toisin )

Enkä voi mitenkään olla varma onko äitini narsisti, narsistinen, muuten vain itsekäs ja itsekeskeinen, ihan vain vanhan ajan puutarhavariantti k-pää.

Joskus olen miettinyt, että saattaisi olla autismin kirjollakin.

Oli mitä oli, vanhemmuus oli surkeaa, ja empatiakyky, omatunto ja itsereflektio loistavat äidissäni poissaolollaan.

Vierailija
17/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Muistan kun sisko kirjoitti ylioppilaaksi niin äitini raivosi siskolle ”paska paperit”. Siskolla kumminkin yli 8 ka ja kirjoitti pitkän matikan.

Mitä tällä on tekemistä hyvän nukkumisen kanssa? Taisi ollakkin vaan kitisemisketju olemattomista sukulaisista.

Vierailija
18/18 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, mitä typerehtimistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi