Naapurimme ovat narsisteja
Hei, vaan kaikille.
Halusin kirjoittaa tänne ja nähdä vähän ulkopuolisten näkökulmaa tähän asiaan. Eli muutimme nykyiseen taloomme noin 3v sitten. Onnela oli talomme nimi. :) Siinäpä se. Ja sitten yks meidän naapuri pimahti.. Uusimme tähän taloon ihan kaikki koska talomme on vanha ja tietysti ikkunat ovet katot ja kaikki ovat kuluneet huonot jne... Tämä naapurin mummo halusi alussa ottaa vanhimman lapsemme niille leikkimään ja sitten se halus koko ajan tulla meille minä en halunnut sitä koska remontoimme ja muutenkin hän oli erittäin utelias seurasi mm. leikkipuistoon perässä ja kyseli koko ajan asioita mitä teette nyt jne.. En ole mikään rakentaja niin en osannut sanoa niin hänpä soitti lastensuojeluun ja ilmoitti että korjaammekohan taloa asiaan kuuluvalla tavalla. Lasten suojelijat kävivät kotonamme ja totesivat kaiken olevan erittäin hyvin sanoivat että joku halusi tehdä meille kiusaa.... Sitten tämä naapuri alkoi kyttäämään meitä tiellä seisoo useasti tuossa talomme edessä ja katselee tänne sisälle autotie on vieressä ja kaikki näkee mutta se ei tunnu häiritsevän häntä se ramppas 2 vk ees taas tossa meidän talon eessä ja kahteli tänne sisälle vainoaa siis meitä nyt sen lapsi kiusaa lapsiamme koulussa ollaan ilmoitettu monta kertaa kouluun mutta loppua ei tule viimeksi tänä aamuna. Tämä nainen vainoaa meitä eri asioilla joku rikkoo niiden omaisuutta ja meitähän se syytetään erittäin epäkohteliaasti puhuttelee minua jos sattuu näkemään ulkona haukkuu miestäni sekoksi ja vaatii selityksiä eri asioihin mihin en voi sanoa mitään olen vain hiljaa ja katson kun suu liikkuu siihen on turha sanoa mitään kun hän on jotain päättänyt se on oikein toisten puheet ei ole mitään.... Pahinta on että nyt tämä hänen lapsensa haukkui minua hulluksi että ilmoittelen kouluun ihan turhaan ja että mieheni on käynyt hillumassa mukamas tänä aamuna niitten kotona rautakeppien kanssa. Lapseni on vielä suhteellisen nuori eikä muista kaikkea mitä tämä narsisti lapsi puhui.. Kyllä alkaa neuvot ja voimat olla aika lopussa kun ei tiedä että miten tehdä seuraavaksi itse kyllä jaksaisi tätä mutta vanhimman lapsen käytös on muuttunut juuri tämän asian takia kun hän ymmärtää eniten tästä että mitä ympärillä tapahtuu.. En tiedä miten saan sen koulu kiusaamisen päättymään kun opettajat jo ehdottevat että meidän pitäisi mennä koululle mitenpä menet kun tiedät että mitä siellä on vastassa onko olemassa jotain muuta viranomaisia jotka hoitavat tälläisiä koulukiusaamis asioita..
Kommentit (4)
Arrrrh, tuskastuttavaa lukea!! Pilkut?! Kappalejaot?!
Tässä avauksessa on ehkä pisimpiä lauseita koko av:n historiassa.
Siis mitä? Häiriköivä naapuri on mummo jolla on kouluikäinen lapsi? Ja teki teistä ilmoituksen lastensuojeluun koska epäili että korjaatte taloa väärin?
Selkeästi häiriintynyt naapuri. Millä perusteella hän on narsisti? Onkohan aapeellä taas puurot ja vellit sekaisin.