Kuinka monesti olet jättänyt toisen suhteessa jätetyksi tulemiseen?
Oma suhdeluku on 8:6. Yhden illan juttuja ei lasketa. Ikä on 34.
Kommentit (17)
Oon kai tyhmä, mutten tajua tota kysymystä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:32"]
Oon kai tyhmä, mutten tajua tota kysymystä.
[/quote]
Kuinka monta kertaa sinä olet jättänyt suhteessa siihen, kun joku on sinut on jättänyt.
Mut on jätetty yden kerran 4 suhteen aikana. 2 minä olin jättäjä, nykyisessä suhteessa toivon mukaa kumpikaa ei ole jättäjä, mutta kaikkihan on mahdollista.
AP tässä vielä. Yritän selventää. Omassa tapauksessani olen koko parisuhdehistoriani aikana jättänyt kahdeksan kertaa miehen ja kuusi kertaa suhteessa mies on ollut se, joka on jättänyt minut. Siis 8:6.
Suhteessa-sana hämäsi tässä kohtaa. En ole koskaan tullut jätetyksi. Kerran olen jättänyt.
Jaa, suurin osa suhteista on ollut sellaisia ettei siinä ole ollut jättäjää tai jätettävää.
Jopa se suhde, jossa sain lapseni, ei päättynyt jättämiseen tai jätetyksi tulemiseen. Kyllä se oli yhteisymmärrys, vaikka ulkopuolelle saattoikin näyttää että minä lähdin... Kuten tein. Mutta siinä oli myös sellainen vivahde, että minut heitettiin pois kodistani.
Kuka laskee näitä muita.
Ap antoi loistavan esimerkin siitä, miten liiallinen lauseenvastikkeiden käyttö ja pilkutuksen puutteellisuus vaikuttaa tekstin ymmärtämiseen
2:0. Olen siis jättänyt 2 kertaa, mua ei olla jätetty. Oon 22v nainen.
Olen jättänyt 6 kertaa ja minut on jätetty 2 kertaa.
Minua ei ole jätetty koskaan ja vakavassa suhteessa olen ollut nykyistä ennen viisi kertaa. Ikä 29.