Tulipas pikku ylläripylläri:(
Mies meillä hoitanut aina vuokran,minä muut laskut. No nytpä tulikin 1620e vuokrarästi kirje vuokranantajalta:( soitin sinne toimistoon ja tuossa on eräpäivä 16.12. Luojan kiitos siellä ymmärrettiin vaikka sanoikin että häätökirje olis seuraavaksi tullut:( 3kk rästissä,vuokrat. Sain maksuaikaa helmikuun loppuun ,joulu,tammija helmikuun vuokran lisäksi pitää siis lyhentää nyt joka k.n.500e vuokraa. Vitun vittu! Eikä ukko vastaa puhelimeen. Mihin vittuun Se on tunkenu ne rahat?!? En oo kyllä ikinä nähny että olis pelannukkaan mitään:( paska jouluun ei jää ku 200e kun alun perin olis jääny n700e. Pitää olla Eka 500e lyhennettynä16.12 ja joulukuun vuokran siirsin viimeiselle päivälle:(
Kommentit (61)
No mutta kun se on niin sopimatonta kysellä ukolta / akalta, oletko varmasti hoitanut kaikki laskut ja kun pitää olla erilliset rahat. Näin siinä sitten käy.
Ole iloinen siitä, että on kyse vain vuokrista, eikä asuntolainan lyhennyksistä. Voin kertoa, että ei ollut kovin hilpeä tunnelma siinä perheessä, jossa erään kauniina päiväna havahduttiin siihen, että kaikki lainat ja osamaksut olivat maksamatta pitemmältä ajalta. Onneksi rouvan auto oli hänen omissa nimissään, niin pääsi töihin.
Huono vitsi, mutta ehkä mies suunnittelee kosintaa joululle ja tällä vuokratempulla vain romanttisesti maksimoi ap:n onnellisuutta!
Karmivan tutun kuuloinen tarina. Sillä erotuksella, että exän kanssa maksettiin puokkiin vuokra erikseen. No, eipä sitte toviin hän ollut maksanut omaansa. Ja tässä tapauksessa oli todella jäävuoren huippu, muutamaa kuukautta myöhemmin selvisi, että oli postinsa kääntänyt muualle, jotta en näkisi laskuja ja kirjeitä käräjäoikeudesta. Valehteli vielä tästäkin silmät ja korvat täyteen. Vieläkin puistattaa tämä koko kuvio, vaikka monta vuotta tästä jo on. Ja omalta osaltani voin sanoa, että paras päätös ikinä oli jättää valehtelija ja sittemmin katkaista kaikki välit häneen.
Ap kyllä antoi vähän turhan niukasti tietoa, esim. onko hän ja mies molemmat töissä, ja tosiaan, asuuko se mies siinä, kyllähän sen kotiin pitäisi tulla jossain vaiheessa. Eikö mies muka pysty sitten hoitamaan rästejä, miksi ap:n pitää varautua maksamaan kaikki, ja kaikki joulun kulut?
Ap, jos joudut maksamaan nyt ne vuokrat itse niin yritä saada mieheltä edes nimi velkakirjaan tuon summan edestä.
57 lisää vielä, että mikäli ei onnistu, niin voit ajatella että 1500 on pieni summa siitä että pääset eroon tuollaisesta k-päästä.
Pariskunnan keskinäinen sopimus ei toimi ja heti pitäisi sossun pelastaa pulasta ja maksaa laskut. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:24"]
Mihin vittuun Se on tunkenu ne rahat?!?
[/quote]
Varmaan jonkun naisen vittuun. :) Käynyt maksullisissa tai tarjonnut tyttöystävälleen illallisia ja leffoja tai ostellut lahjoja ja matkoja.
Mulla lensi ukko pihalle heti kun ilmeni, että oli tehnyt pikku kuprun raha-asioissa. En jäänyt ihmettelemään kuinka pahasti saisi vielä asiat sotkettua. Elämäni paras päätös. Jos kumppani on epärehellinen eikä luottamusta ole niin eiköhän se juttu ole siinä.
Soitin myös sossuun,ei apua:( ja kokeilin myös diakoniaan soittaa mutta heiltä sanottiin että kaikki ylimääräinen menee nyt jouluavustuksiin:(
Laitat isännän maksamaan sulle osuutensa tästä paskan aiheuttamisesta ja alat etsiä uutta vuokra-asuntoa jonne muutat yksin.
No, pistät sen miehen nyt hoitamaan ne vuokrarahat jostakin!
Samanlainen kokemus mullakin, ex jätti tyynesti vastikkeet maksamatta. Olipa melkoinen yllätys kun piti käräjäoikeudelta hakea kirje, jossa ilmoitettiin asunnon pakkolunastuksesta mikäli laskua ei makseta heti.
Ukko kaivaa ne rahat jostain ja voipi myydä vaikka hanuria jos ei muuten saa rahoja raavittua kasaan.
Pidä oikeasti huoli että saat joka sentin ja tästä lähtien mies siirtää v.rahat sinulle ja sinä maksat vuokran tai sitten ero. Toivottavasti on hyvä selitys mihin rahat meni????
Kävin rahoilla huorissa, koska olet pihtari. Nyt minulla onkin jo uusi nainen. Penniäkään et tule minulta saamaan. Olen jo vaihtanut osoitteeni aikaa sitten muualle, joten et voi todistaa mitään :D
T. Ap:n mies
mä en oikeesti ole tajunnutkaan, että näin köyhiä ihmisiä on olemassa. ja tyhmiä.
Ap:n mies ei siis vastaa puhelimeen eikä ilmeisesti asu samassa osoitteessa? Miksi ap:n miehen pitäisi vuokra maksaa asunnosta, jossa ei asu?
2