Todentuntuinen uni pettämisestä
Näin viime yönä unta, jota en vain saa mielestäni.
Mieheni jäi kiinni pettämisestä itselleni tuntemattoman naisen kanssa, mutta naisen nimi mainittiin unessa. Uni oli riitaisa ja itselleni jäi todella inhottava fiilis siitä ja kun uni tuntui todelta. Kuin olisin katsonut tulevaisuuteen, muutaman viikon päähän.
Mistä uni voisi kertoa vai voiko olla enneuni?
Kommentit (3)
Mäkin näin joskus tuollaista. Heräsin itkien, kun luulin et se oli totta, kun mies ei nukkunutkaan vieressä. Nukkuikin sitten mun toisella puolella. :D
No, ei se mikään enneuni ole. Saattaa olla että epäilet miestäsi ...että pettää ja tuleehan se jossain kohtaa julki, jos pettää...ja tuskin se on ruusunlehdillä tanssimista silloin.
Jos pettämistä, niin varmasti riitelette tai olette jäätäviä tai tukahdutettu tunteenne. Jokatapauksessa se koskettaa.
toi on jotain mitä olet miettinyt tai pelkäät, ja ehkä olet lukenut tai tiedät jonkun, joka pettää ja kelailemaan sitä niin, että aivosi peilaavat sen sinun elämääsi.
ota selvää Tarviiko epäillä...joskus jos kaverilla on ongelmia, niin ne ottaa omaan elämään ja kokee vahvasti ...ehkä unessakin niitä sitten.
Mä oon kans nähnyt pari kertaa vastaavaa unta. Pahinta on just toi, miten todentuntuista se oli ja tuntui herätessä myllerrystä vatsassa pahasta olosta. Ei oo kuitenkaan todeksi käynyt meillä..