Kansalaisten mitta täyttyi - Elokapina näyttää syyllistyneen törkeään julkisrauhan rikkomiseen!
Ääriliikkeen iskut oikeusvaltiota vastaan vain kovenevat. Nyt kyseessä näyttäisi olevan törkeä julkisrauhan rikkominen. Tuomitsetko sinäkin tällaisen toiminnan?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juuri-nyt-elokapina-ilmoittaa-liima…
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin, Santeri
Kiitos kun nostit keskustelun "uusimmat" listalle. Pus pus!
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin, Santeri
12 peukkua tälle? Joo tosi hauska juttu. Höhöhöhö.
Nuoret pilaa tulevaisuteensa tekemällä rikoksia. Sääliksi käy.
Enemmän minua ärsyttää nämä stop autoilijoiden kuritukselle ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Autoilu tuottaa valtiolle 8 miljardin verotulot vuodessa. Elokapinasta on pelkästään kustannuksia.
Tuleekohan Elokapinasta isompikin terroristiliike, jonka iskuja kaikki saa pelätä?
Miten näillä tyypeillä on noin paljon luppoaikaa (kesken vilkasta työviikkoa) hillua ja rähistä pitkin kaupunkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilu tuottaa valtiolle 8 miljardin verotulot vuodessa. Elokapinasta on pelkästään kustannuksia.
Saisi verottaa enemmän
Kävelin illalla ohi ja siellä raikui taistolaislaulut, joilla aikanaan haettiin työläisten oikeuksia.
Olisi hauska tietää onko kapinallisten joukossa ainuttakaan työssäkäyvää.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Miten näillä tyypeillä on noin paljon luppoaikaa (kesken vilkasta työviikkoa) hillua ja rähistä pitkin kaupunkia?
Onhan sinullakin aikaa spämmiä vauvafoorumille
Tunnen yhden, joka istuskelee näiden kanssa. Työtön amfetamiinin käyttäjä. Osallistuu siksi, kun kuulemma on hauskat bileet ja paljon kavereita siellä. Nuori tyttö.
Vierailija kirjoitti:
- juu minulla ei ole selvää rajaa työ ja vapaa- ajalla ja kohta alkaa päivän toinen työrupeama ja kestää iltaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etäduunissa ei saisi (läppärin sivulehdillä) tehdä samalla töitä ja keskustella av:lla, vai onko "multitaskaaminen" sinulle vieras käsite?
Vierailija kirjoitti:
Elokapinan johto-organisaatio katsoo vierestä, kun lapset ottavat kaikki sakot niskoilleen.
Vaarallinen ääriliike!
Sakot maksetaan heidän puolestaan Lontoon Elokapinan varoista.
Suomessa sossut ohjaavat Veikkauksen varoja Elokapinan tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää kapinoittee?
Huumeiden kasvatuksen puolesta.
Vihreät haluaa kannabiksen vapaaksi.
Miksi somenatiivien tapa vaikuttaa on istua kadulla?
Koko viikon ovat hilluneet kaduilla mutta mikäs siinä kun ei tarvitse töissä käydä. Monet varmaan varakkaista perheistä ja lopuille kela maksaa.
Oli laskettu, että viimeksi kun tiellä istuivat niin tuli maksamaan noin 84000€ veronmaksajille se lysti.
Mene töihin, Santeri