Nainen, mitä haluaisit mahdollisen miesystäväsi harrastavan?
Vastapainoksi tuolle "Mies, mitä haluaisit mahdollisen naisystäväsi harrastavan?" - ketjulle....
Kommentit (76)
Haluaisin miehen, jolla olisi intohimoinen suhde vanhoihin metallibändeihin ja historiaan. Ja joka vastustaisi woke-kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tekee 14 tuntisia työpäiviä IT-alalla ja tienaa paljon rahaa?
M31
Sopisit mulle, jos en olisi äitisi ikäinen :)
Vierailija kirjoitti:
M31
Mä teen 6 tuntisia työpäiviä IT-alalla ja kk palkkani on silti yli Suomen keskipalkan.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Sopisit mulle, jos en olisi äitisi ikäinen :)
Ja olen siis kommentoija nro 41.
Vierailija kirjoitti:
Sanni16kerava kirjoitti:
Yleensä mun miesystävät harrastavat golfia, viinejä, kirjallisuutta, lääketiedettä, taidetta, matkustelua...
Kukaan ei ole sanonut harrastavansa penkkiurheilua tai pubivisoja tai tikanheittoa...
Minua kyllä lääketieteen harrastaminen hirvittäisi!
Entäs lääkärileikit?
Pillutouhuja voisi harrastaa kanssani.
Ruoanlaitto ja joku liikuntalaji, joko yksin tai yhdessä. Ruokaa hän ei oikein osaa laittaa, eikä tällä hetkellä liikukaan mitenkään kuin töissä.
Taas yksi syy, miksi olen vapaaehtoisesti sinkku. :D Omat harrastukseni ei kelpaa suominaisille. :) Mies24
Kamoon, vuosi 2021. Kuka jaksaa jotain kotileikkejä ja parisuhteen velvollisuuksia?
Kylläpäs on omistushaluisia naisia, useita listauksia mitä naiset haluavat tehdä miehen kanssa ja sanovat sitä miesten harrastukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kamoon, vuosi 2021. Kuka jaksaa jotain kotileikkejä ja parisuhteen velvollisuuksia?
Hups, väärä ketju. Sori.
Purjehtimista. Lähtisin mielelläni mukaan.
Olisi kiva jos mies harrastaisi eräilyjuttuja, ainakin vaeltamista ja vaikka kalastusta ja metsästystäkin. Mies joka lukee kirjoja on myös hot. Tietty joku liikuntaharrastus olisi hyvä, sen suhteen ei hirveästi ole preferenssiä, kunhan liikkuu.
Itselle turn-offit ovat moottoripyörät, crossfit ja useimmat taistelulajit (erityisesti vapaaottelu). Myös fanaattisuus on aika luotaantyöntävää (joskin yleistä). Harrastitpa mitä tahansa, mutta jos harrastuksesi on vaikka oluet, niin en jaksa kuunnella 2h luentoja IBUista ja EBUista ja eri humalalajikkeiden erityispiirteistä. Tai jos olet jalkapallofani, niin jätä ne seurahuivit ja -tatuoinnit pois.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään miehen harrastus ole jos tunget mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on omistushaluisia naisia, useita listauksia mitä naiset haluavat tehdä miehen kanssa ja sanovat sitä miesten harrastukseksi.
Saahan sitä haaveilla yhteisistä harrastuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään miehen harrastus ole jos tunget mukaan.
Miten niin ei? Miten se vähentää sitä miehen harrastusta jos siellä paatissa on jokun muukin?
Nörtteilyä. Ihan sama, koodaako vai pelaako pelejä. Niin ja ruuanlaittoa. Mutta eipä mun ikäluokasta löydy sellaisia miehiä.
N59