Tekisi mieli tänään juoda vähän kaljaa.. Mites muut?
Olen ollut selvinpäin jo kuukauden. En siis mistään syystä, ei vaan ole tehnyt mieli vetää "perjantaiperseitä" plus inhoan krapulaa. Nyt tekisi mieli nollata aivoja. Kannattaako?
Kommentit (17)
Tottahan toki otetaan kuppia. Litran kossu ja muumi limsaa sillä sitä pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee mieli kaljaa tänäänkään. On liian kallista, vesi on hyvää ja ilmaista.
Oot kyl köyhä jos olut on kallista, alta euron tölkki.
Aloin jo ottamaan. Sairaslomaa hain tämän päivän jotta pystyin nukkumaan pitkään ja aloittamaan ajoissa.
Kehtaa ees vähä alkaa näpertelee. Täydet tulet!
Tekee mieli ottaa paljon kaljaa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Aloin jo ottamaan. Sairaslomaa hain tämän päivän jotta pystyin nukkumaan pitkään ja aloittamaan ajoissa.
Oon ollu koko viikon saikulla jotta oystyy vetää kunnolla
Ja huomenna pää kipee vttu kenen syy; oliko Jack Daniels, Johnnie Walker vai Hennessy?
Taidan ottaa kohtuudella. Pelkkää olutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu koko viikon saikulla jotta oystyy vetää kunnolla
Mitä järkee? Itse aion pitää pitämättömät saikut ensi viikolla, jotta saa viikonlopun vetää kaksin käsin.
mitäs jos menisit raittiuskerhoon
☝️
Tänään "hik" hain jo 9 jälkeen. Olokin oli ihan ok, kun kävi ensin pöntöllä päristelemässä eiliset litkut pois kehosta.
T. Mies 40v
Tästä on poistunut välistä viestejä.
ideaPekke kirjoitti:
mitäs jos menisit raittiuskerhoon
☝️
Mitä jos löysäisit nutturaa/kravattia?
Kävin Alkon kautta ja nyt alkoi juhlat...Huomenna kuplat...Sunnuntaina putkat...!
Mulla vähän samat aatokset. Ajattelin kohta lähteä muutaman oluen hakemaan ja siivota kylppärin ja vessan kaapit olutta tissutellessa. Ei näytä selvinpäin niiden siivoaminen suunnittelua pidemmälle etenevän, joten vois kokeilla saisko kaljan voimalla jopa jotain konkreettista aikaiseksi. 😁🍺
Ei tee mieli kaljaa tänäänkään. On liian kallista, vesi on hyvää ja ilmaista.