Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin 19 v. teiniä imuroimaan, ei kuulemma jaksa

Vierailija
08.10.2021 |

Nyt kiukuttelee tuolla kun ei ole mitään ruokaa. No jääkapissa kyllä on ainekset, joten tehköön ite 😡

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko vielä kotona? Miksi? Tai muuten ok, mutta kyllä pitäisi jaksaa sen verran auttaa kodinhoidossa, että edes imuroisi.

Vierailija
2/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ken ei työtä tee, ei se pidä leipääkään syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hänen huoneeseensa, imuroi ja samalla järjestelet kaikki paikat ja hänen tavaransa uudelleen. Kyllä tuon ikäinen, jos yhtään terve on, niin kauhistuu kun oma vanhempi tai joku toinen tulee penkomaan tavaroita. Sano vain että kun sinä et tätä tee, niin minä sitten. Luulen että aika pian oppii...

Vierailija
4/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei jaksa nyt, niin milloin jaksaa.

Vierailija
5/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisen kanssa voi tehdä sopimuksia. Esim:

- Jos sinä imuroit, minä teen ruokaa

- Jos sinä viet roskat, minä pesen pyykit

- Jos sinä siivoat/ järjestelet, minä maksan kännykkälaskun

jne.

.

Ei luoja laiskoja ruoki!

Vierailija
6/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko imuroi, itkee ja imuroi, tai asuu jatkossa jossakin muualla, missä ei tarvitse imuroida.

Vierailija
7/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pakottaa. Tulee ahdistus. Janipetteri haluaa pelata pleikkaa.

Vierailija
8/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko imuroi, itkee ja imuroi, tai asuu jatkossa jossakin muualla, missä ei tarvitse imuroida.

Kyseessä 190 cm poika, en pysty pakottamaan mihinkään. No nyt alko väsäämään jotain hampurilaista.

Vierailija
9/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 15-16 vuotiaana poika oli aikas laiska ja sanoi ettei jaksa, kohta, sitten kun huvittaa jne. Kun pyysi meiltä jotain niin vastasin samalla tavalla takasin. Nyt tekee mukisematta mitä pyydetään. On 20 v ja asuu kotona koska opiskelee vielä.

Vierailija
10/38 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Olin tuon ikäisenä asunut jo 2v. omillani. Vanhemmat toi joskus ruokakassin, ja auttoi toki joissakin laskuissa tms. Ois saanu elää paskassa ja kuolla nälkään jos ei siivous ja ruuan laitto ois maistunu. Onneksi maistui ja hyvin pärjäsin.

Vähän ehkä joudut kattoo peiliin jos oikeasti on tuommonen tilanne.

Vierailija
11/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan laiskuri koskaan ole asunut! Kasvatuksessa jotain hiton pielessä jos nuori aikuinen ei näe, mitä kaikkea vanhemmat päivätyönsä jälkeen kotona tekevät (ostokset, kokkaus, tiskikoneen täyttö ja tyhjennys, pintojen ja lattioiden ja kylppärin siivous, pyykki kaikkineen, roskat, kiertätystavarat....) Minun ei ikinä tarvinnut nuoria aikuisia pyytää toimimaan. Olivat 24 ja 22 muuttaessaan muualle, mutta meilläpä ei ollutkaan mitään täysihoitoa heille, eikä äidin ”auttamisestakaan” koskaan ollut puhe, vaan ne olivat yhteisiä töitä!

Kun sinä Ap olet nyt hemmotellut sen teinin piloille, aloita tuosta mitä vastaaja nro 8 kirjoitti: tee sopimuksia, ja pidä niistä sitten kiinni. Eli jos ei teini toimi, jätät todella hänen puhelinlaskunsa maksamatta! Viimeisin keino kaverillani, jolla oli suttuinen pilalle hemmoteltu teini kotona, oli (ehdotuksestani) teinin oven nosto saranoista kellariin, pianon siirto teinin huoneeseen, teinin tavaroiden laitto olohuoneen nurkkaan. Kahdessa päivässä oppi ihmisten tavoille kun oli pakko. Mitä luulit, Ap, itsellesi hyvää tekeväsi kun lapsen hemmottelit?

Vierailija
12/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykypäivänä syö leipää, kun on pitsaa ja hampurilaisiakin.

Vierailija
13/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska 19-vuotias.Moro ja näkemiin välittömästi.

Vierailija
14/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö hänen kuolla nälkään? Onhan yhteiskunnassa ihmisiä, jotka eivät kykene työhön. Saunan taakseko?

Vierailija
15/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko on viikonloppuna pakottaa siivoamaan? Oma äiti oli juuri tuollainen siivoushullu ja lauantait oli pelkkää riehumista ja komentelua. Ihan periaatteesta jätin välillä siivoamatta, että häntä vtuttaisi saman verran, kuin minua.

Omien lasten kanssa siivotaan viikolla ja pyydän, että jaksaisivatko esim. pe imuroida iltaan mennessä. Ikinä ei ole tarvinnut vääntää yhdenkään kanssa.

Vierailija
16/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känykkä pois ja huoneen ovi

Vierailija
17/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nykypäivänä syö leipää, kun on pitsaa ja hampurilaisiakin.

Kuka tuollaisilla elimistönsä ja aivotoimintansa pilaisi, kun ruokakin on keksitty. Marjoja, juureksia, hedelmiä, vihanneksia, munia, nautaa, kalaa, broileria, tuoreita mausteita, jauhoja, oliiviöljyä.

Vierailija
18/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tykkää komentelevasta ihmisestä. . Olisitko itse imuroinut, jos miehesi olisi käskenyt.

Kannattaa esim.. kysyä edellisenä päivänä, että onnistuuko sinun olla huomenna avuksi imuroinnissa, kun meillä on siivouspäivä, niin tehtäisiin hommat yhdessä. tms?

Yhdessä tekemistä pitää harjoitella. Siitä on paljon iloa myöhemmin.

Vierailija
19/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täydelliset vanhemmat alkavat kerääntyä selittämään, kuinka heidän teininsä ovat aina olleet täydellisiä, koska he täydellisinä vanhempina ovat kasvattaneet heidät täydellisesti. Jos aplodeja odotatte, niin saatte odottaa kauan.

Vierailija
20/38 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen olet sitten kasvattanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan