Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvittää tilanne?

Vierailija
03.12.2014 |

Minulla on ollut viime aikoina poikkeuksellisen paljon haasteita elämässäni ja olen melko pyörällä päästäni. Eräs rakas ihminen on tukenut ja auttanut minua pitkin syksyä, mutta en ole osannut antaa riittävää arvoa hänen työlleen. Päinvastoin, olen kohdellut häntä ajoittain mielivaltaisesti ja ollut häntä kohtaan epäystävällinen ja loukkaava. Olen purkanut sekavia tunteitani ja kiukkua häneen kuin pikkulapsi. Kummastelen, että hänellä ylipäätään on enää viitseliäisyyttä olla kanssani tekemisissä.

Haluaisin pyytää häneltä anteeksi käyttäytymistäni ja kiittää ymmärryksestä. Kuinka sen tekisin? Käytökseni on sekavaa, enkä ole tasapainossa itseni kanssa vieläkään. Kuinka ilmaisin asian hänelle? Sekavista ilmauksistani johtuen hän ei mahdollisesti edes ole varma tunteistani häntä kohtaan. Kuinka kertoa hänelle kuinka rakas hän on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä kommunikointilkyvyttömiä. Älä meiltä kysy vaan siltä ystävältäsi tai mikä hän nyt sitten onkaan. Veikkaisin kuitenkin, että hän olettaa sinun tukevan häntä silloin kun hänellä on kriisi.

Vierailija
2/2 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa sille joku herkkukori sen lempituotteilla tai vie hänet lempiravintolaansa syömään ja anna kortti jossa on joku kaunis runo aiheesta tai ihan omin sanoin kirjotat siihen miten tärkeä hän on sulle kun on sua kannatellut vaikeina aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme