Onko Elokapinan uudella tempauksella suoraa liveä? Siis muuta kuin nää ip-lehtien.
Kommentit (45)
Tunnistin tuosta parikin tyyppiä firmani alaisiksi. Pitääpä jollakin varjolla järjestää heille potkut.
ei oo nytten. veikkaan että tynkkynen aloittaa jos pääsee paikalle tänään. on ne sekasin, jotkut hiton putket minkä avulla ovat toisissaan kiinni.
Pistää niin vihaksi. Just oli kuinka kalliiksi tuo istuskelu tulee veronmaksajille. Ei mitään järkeä tuossa touhussa.
13.20 alkaa tynkkysen live youtubessa näköjään
Ok. Kiitti sulle tuosta tiedosta. Tynkkystä odotellessa.
paikalla ei sinänsä ole merkitystä vaan sillä ketkä osottaa mieltä. jos valtioneuvoston edessä osotettais mieltä kapeasta isänmaallisuudesta niin tynkkynen taputtais käsiä.
Juuri tämän takia Suomessa ei saada koskaan päätettyä mitään. Kansanedustajat viihtyvät Somessa paremmin kuin työpaikallaan. Itse saisin potkut jos tästä nyt lähtisin kesken työpäivää kuvaamaan jotain videota keskustaan.
Juuri tämän takia Suomessa ei saada koskaan päätettyä mitään. Kansanedustajat viihtyvät Somessa paremmin kuin työpaikallaan. Itse saisin potkut jos tästä nyt lähtisin kesken työpäivää kuvaamaan jotain videota keskustaan.
Missä on ip-lehtien live? En minä ainakaan löytänyt. Aloittajan linkissä on vain lyhyt video. Haluaisin seurata jotain muuta kuin äärio ikeisto laisten livejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestäjät eivät pidä kansanedustajan tekemisistä, niin eivät enää äänestä häntä eduskuntaan.
PS. perjantaisin istunnot päättyvät viimeistään kello 13.30 eduskunnassa
Tziisus. Mutta on ääliöiden touhua. Haa bussi tulee.
Eikö kukaan jääkäreistä ole paikalla?
Jääkäreiden taistelukunto on koetuksella. Vantaan betonipunkkereissa tähän aikaan vasta kerätään eilisillan taisteluiden hylsyjä. Viiden-kuuden maissa illalla jääkäreiden iskuryhmä lähtee lähikauppaan hankkimaan täydennystä ja sitten lasketaan muonavahvuus vasta.
Huomatkaa, että johtohenkilöt eivät itse osallistu, vaan rekryävät nuoria, jotka saavat sitten rikosrekisterimerkinnän. Ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistin tuosta parikin tyyppiä firmani alaisiksi. Pitääpä jollakin varjolla järjestää heille potkut.
Irtisanomisen syyn tulee aina olla laillinen. Jos et tätä yrittäjänä tiedä, parempi on, että väki firmastasi vähenee.
Meillä kaikilla on oikeutemme ja velvollisuutemme. Sinun oikeuksiisi ei kuulu se, mitä firmasi työntekijät vapaa-ajallaan tekevät. Vai kuuluuko?
Eiköhän Tynkkynen aloita jos pääsee