Jos ei halua aina kun kumppani haluaa
Onko aseksuaali tai kenties joku muu seksuaali. Nukyään kun on kaikenlaisia termejä?
Kommentit (11)
onneksi minut löysi seksuaalisesti viriili nainen. haluaa useita kertoja viikossa. ikää mulla 41 ja hänellä 35
Vierailija kirjoitti:
onneksi minut löysi seksuaalisesti viriili nainen. haluaa useita kertoja viikossa. ikää mulla 41 ja hänellä 35
Kiinnostaa kiviäkin 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kiviäkin 😴
kateellinen oot...
E-pillereitä syövä nainen joka ei tajua, että pillerit vie halut ja että ei ole normaalia jos ei paneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kiviäkin 😴
kateellinen oot...
Mistä? Susta vai?
Minulla on tästä elämäni pisimmästä neljän vuoden suhteesta syntynyt sellainen mielikuva, että halut vaihtelevat. Se ainakin on ihan normaalia.
Eli joskus on kausia kun mies haluaa enemmän kuin nainen, ja toisin päin. Meillä ainakin.
Seksi vaatii kauheasti kompromisseja, ymmärrystä, ystävyyttä, empatiaa, sopeutumista. Niin makkarin sisä- kuin ulkopuolellakin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Haluaako myös, jos herätät yöllä kello 3 ja olet kaatokännissä tai joissain muissa aineissa.
Miksi täällä on joku vihamielinen?
Jollain on käynyt niin, että on löytynyt suhde jossa halut käyvät yksiin. Onko se sinulta pois?
Aivan eri, ja sinkku
Herätys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Haluaako myös, jos herätät yöllä kello 3 ja olet kaatokännissä tai joissain muissa aineissa.
Ei oo ollut tapana olla kaatokännissä... tai muissakaan aineissa.
Kellonajalla en ole huomannut merkitystä, tosin yöllä me yleensä nukutaan.
Seksi on parasta vesiselvänä, molemminpuolin.
Ehkä se, kenen halut poikkeaa valtavirrasta pitäisi enemmän joustaa. Jos nyt normaalina voidaan pitää pari kertaa viikossa, voisi se joka päivä vonkaava vähän joustaa ja jos taas joku ei halua koskaan tai tosi harvoin, voisi taas joustaa toiseen suuntaan. Mutta hyvä jos ylipäätänsä kohtaa, eli jos kummatkin haluavat aina yhtä usein ja vielä aikataulullisestikin sopivasti kummallekin, niin sehän on vain win win.
Sanoisin että tavis. Ei kukaan halua aina, on ihan normaalia olla haluamatta.