Voisiko olla mahdollista..?
Heippa! En tiedä paljoa näistä raskausasioista, joten päätin kääntyä teidän puoleen, jotka tietävät vähän enemmän näistä!olen siis juuri vasta täyttänyt 18-vuotta niin eiole tullut vielä ajankohtaiseksi!
Olen syönyt viimeiset 2 vuotta pillereitä merkki muutamat kerrat vaihtunut mutta viimeisen vuoden syönyt gestinyl merkkisiä, en muista aina kellon tarkkaan syödä ja välillä saattaa jäädä yksi ottamatta ja huomaan ottaakkin sen vasta seuraavana päivänä. Menkkani loppui viime viikolla ja kestivät sen normaalit 5pv mutta vuoto oli niukempi kokoajan ja vuoto oli ruskeaa eikä punaista niinkun normaalisti, olin 2 vk ennen menkkojani yhdynnässä useamman kerran eli silloin kun oli ovulaatio. Kuukautisten loputtua jatkui pari päivää ihan pientä tiputtelua ja vaikka kuukautiset loppuivatkin menkkasäryt ovat jatkuneet tähän päivään asti, alavatsaa turvottaa ja tuntuu jännää painetta ja alaserkää särkee ja yhtäkkiä tulee virunväreitä, tätä on nyt jatkunut joku 1puoli viikkoa ja tein raskaustesin tänä aamuna , joka näytti negatiivistä. Voiko siis olla mahdollista että voisin olla raskaana ja koska voisin tehdä varmasti seuraavan kerran testin? Suvunnaiset ovat erittäin herkkiä tulemaan raskaaksi..
olisin todella kiitollinen jos joku voisi auttaa:)
Voi olla toki mahdollista raskauskin, joillekin tulee vale menkat. Mä tekisin muutaman päivän päästä. Jos näyttää edelleen negaa ja olo tuntuu siltä että voisit olla raskaana, niin soitto lääkäriin. Ne voi tarkistaa verikokein.