Mikä oli vauvasi "lempinimi", kun odotit häntä?
Ja kuka lempinimen keksi?
Meidän vauvan lempinimi oli "Ylermi". Mun veljen keksimä. :-)
"Mitäs Ylermille kuuluu?" :D
Kommentit (23)
Ei minun keksimäni, mutta yhdessä ulkomaisessa sarjassa eräs nainen kutsui syntymätöntä nimellä Nilkka, koska hänen mielestään se oli kaunein osa itsessään (:
Väkkärä eli Väkkis. Ultrassa täti sanoi, et tää pyörii ku väkkärä. Siitä se lähti :)
Ihan vauvasta puhuttiin ristiäisiin asti. Olen aina inhonnut kaikkia väkisin väännettyjä lempinimiä ja muka-suloisia lapsien masunimiä.
Minua kutsuttiin Oskariksi.
Onneks eivät enää kutsuneet kun synnyin t. nainen
Yrjö :D (tosin synnytyssalissa sitten todettiin Yrjötär)
Olisin niin halunnut antaa nimeksi Yrjö, jos olisi ollut poika :( mutta nimi on saanut muita merkityksiä ja ei tietoakaan kuninkaista.. :(
no joo... Raivotar. Oli sen verran hurjaa menoa yhtenään. Synnyttyään papu.
Ensimmäistä sanottiin Riehujaksi, koska riehui koko ajan mahassa. Toinen oli Unikeko, joskin isomman lapsen kanssa puhuttiin vain vauvasta. Kolmas oli ihan vaan vauva. Omat nimet oli etukäteen mietitty, ja heti syntymän jälkeen heitä alettiin kutsua niillä nimillä.
Millinen, kun oli vain 8mm eka ultrassa
myttynen, en tiedä mistä tää tuli
Pikku-Putte, isi asialla ja keksi
Hjalmar! Tiedettiin, että poika ja tiedettiin myös varmasti, että ei tule varsinaiseksi nimeksi, mutta tuli varmaan erilaisten nimiehdostusten lukemisesta meillä vanhemmilla.
Kurpa. Mies keksi. En todellakaan tiedä mistä sai päähänsä ja mitä tarkoitti. Yritin taistella vastaan mutta kutsui sitkeästi tällä nimellä.
Loinen. Pitkä tarina tällekin "lempinimelle".