Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi kuukautisten aikana

Vierailija
03.12.2014 |

Harrastatteko? Miten, missä, ilman että sänky tahriutuu? Mitä mieltä mies on siitä? Entä suuseksi? 

Itellä on niin pitkäkestoinen vuoto että tekee kyllä mieli parin päivän jälkeen alkamisesta. En oo kysynytkään mieheltä, mitä mieltä asiasta, ollaan tapailtu vasta muutama kuukausi. Jos menkat, kerron hänelle ennen kuin käsi on päässyt pikkuhousuihin - minkä seurauksena se ei sinne asti meekkään mut otan häneltä suihin. Ajatteleeko että ällöä, vai että tarkoitan sillä etten halua? Pitäiskö kysyä haittaako mun menkat seksiä - vai ottaa itsestäänselvyytenä että haittaa kun ei oo itse aloitetta tehnyt?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpina tulvimispäivinä suihkussa tai pidättäytyminen, sitten kun vuoto on jo niukempaa niin sängyssä ja pyyhe alle.

Vierailija
22/32 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksitamponit käyttöön! Ehkä paras keksintö ikinä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalta jäänyt froteemuovi on alla ihan paras. Ei mene läpi ja on nätti pestä. Pesun jälkeen voi nuolla klittaa, ei se ylöspäin vuoda. Ja just eilen sain itsekin suikkarin. Ehkä sunnuntaina ykköspesää taas.

M51

Vierailija
24/32 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pitäisin seksistä kuukautisten aikaan, ja sängyssä paripyyhettä peffan alla ja niiden kanssa on sitten helppo kävellä suihkuun.

Edellien mies oli oikein innokas kuukautistenkin aikaan. Nykyinen mies voi pahoin veren näkemisestä. Joten annan miehelle joko käsihoidon tai suuseksiä

Vierailija
25/32 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa onnistuu, tuo pyyhehomma ei. En myöskään halua nuolla tai sormettaa. Käsin hierominen pikkuhousujen läpi sopii.

-Niksu

Vierailija
26/32 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten ole tosimies

Niinhän ne sanoo että tosimies ajaa kelillä kun kelillä. Minusta ei vaan ole miestä tuohon touhuun.

Samahan se oli silloin kun olin työelämässä. Oli sähkömies, putkimies, rakennusmies, mittamies. Niinhän siinä kävi kun olin maalari niin en ollut miesM50+.

Vierailija
27/32 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nuolin vasta menkkapillua kun tuli sattumoisin yllätyksenä että menkat ei olleetkaan ohi vaikka piti :D. Ei kuitenkaan yökötä vaikka ei innosta myöskään nuolla menkkojen aikaan ollenkaan. Sormetus sen sijaan se ja sama sillä kädet on helppo pestä

-Heikki

Vierailija
28/32 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöks sanon mä. Seksin pitää olla ihanaa, puhdasta nautintoa, mutta hyi yöks menkkojen aikana...

Vierailija
29/32 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 09:08"]

Hyi yöks sanon mä. Seksin pitää olla ihanaa, puhdasta nautintoa, mutta hyi yöks menkkojen aikana...

[/quote]

Suihkussa ei ole yöks

Vierailija
30/32 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan naitu vaikka menkat ollu,ei se vaimoa ole vaivannu euikä mua pyyhettä vaan alle ja hommiin,itse en nuole sillon muulloin kyllä ja vaimo ottaa suihin missä ja millon vain.

Vierailija
31/32 |
12.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nuolin vasta menkkapillua kun tuli sattumoisin yllätyksenä että menkat ei olleetkaan ohi vaikka piti :D. Ei kuitenkaan yökötä vaikka ei innosta myöskään nuolla menkkojen aikaan ollenkaan. Sormetus sen sijaan se ja sama sillä kädet on helppo pestä

-Heikki

Naamakin helppo pestä ja suu puhdistuu itsestään. ;)

Vierailija
32/32 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut menkkojen aikana. Voisi kokeilla kyllä.

Tietty kun on tamponi niin suuseksi ainakin olisi ihan samanlaista kuin muutoinkin.

Täytyypä miettiä.

Riippuu paljon miehenkin asenteesta tietty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi