Seksi kuukautisten aikana
Harrastatteko? Miten, missä, ilman että sänky tahriutuu? Mitä mieltä mies on siitä? Entä suuseksi?
Itellä on niin pitkäkestoinen vuoto että tekee kyllä mieli parin päivän jälkeen alkamisesta. En oo kysynytkään mieheltä, mitä mieltä asiasta, ollaan tapailtu vasta muutama kuukausi. Jos menkat, kerron hänelle ennen kuin käsi on päässyt pikkuhousuihin - minkä seurauksena se ei sinne asti meekkään mut otan häneltä suihin. Ajatteleeko että ällöä, vai että tarkoitan sillä etten halua? Pitäiskö kysyä haittaako mun menkat seksiä - vai ottaa itsestäänselvyytenä että haittaa kun ei oo itse aloitetta tehnyt?
Kommentit (32)
Ei ole seksiä silloin. Mies ei halua.
Harrastettiin suhteen alkuaikoina aika estottomasti. Puuhapyyhe. Nyt myöhemmin on vaimo tullut kainoksi eikä halua että nuolen kun on vuotoa.
Kyllä me ainakin harrastetaan, yleensä pyyhe suojana. Suuseksissä mies nuolee klitorista ja minulla tamponi sisällä.
Sängyllä harrastetaan, Hesari on alla suojana. Hiukan olisi vaimolla tarvetta laihduttaa nyt kun Hesari muuttui tabloidikokoon.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:28"] Jos menkat, kerron hänelle ennen kuin käsi on päässyt pikkuhousuihin - minkä seurauksena se ei sinne asti meekkään mut otan häneltä suihin. Ajatteleeko että ällöä, vai että tarkoitan sillä etten halua? Pitäiskö kysyä haittaako mun menkat seksiä - vai ottaa itsestäänselvyytenä että haittaa kun ei oo itse aloitetta tehnyt?
[/quote]
Eikö teidän suhteessa keskustella asioista?
Kyllä mä ainakin saattasin ottaa tuon maininnan vihjeenä siitä, ettei kiinnosta. Mutta kun mulle toi holetsekki tohon keskelle naamavärkkiä on luotu, josta puheeksi kutsuttua mölinää tulee, niin kyllähän mä sitä ainakin sen verran osaisin käyttää, että sanoisin, jotta mua ei ainakaan sun menkkas haittaa pätkääkään. Ennen mä sitä kumppanilta kysyisin suoraan, ennen kuin lähtisin nettipalstalta toisten tuntemuksia kyseleen.
Juu ja kantani asiaanhan tuli jo julkikin, ettei haittaa menkat meikäläistä tippaakaan ja toosaakin nuolen ihan mielelläni niistä huolimatta.
No jos hän ajattelee, että sä et halua kun on kuukautiset.
Mä en itse halua harrastaa mithään kuukautisten aikaan koska kivut ovat mitä ovat...eli pirunmoiset koko ajan. Onneksi kuukaudessa riittää viikkoja tuohuihinkin :D
Ei ole niin paha vuoto, että haittaisi oikeastaan millään tavalla. Suuseksiä en kyllä "ota" kun on menkat :D harvemmin me tosin harrastellaan menkkojen aikana seksiä, koska joskus käy niin että kun mies on sisällä niin iskee kamalat kuukautiskipumaiset kivut. En tiedä mistä johtuu :(
Ehkä mies tulkitsee menkoista kertomisen kieltäytymiseksi? Ota puheeksi joskus, mitä mieltä menkkaseksistä.
Meillä hoituu ihan lupsakasti tumma pyyhe alla. Jos käyttää tamponia ja ottaa sen pois juuri ennen seksiä, ei siinä ehdi ihan kauheasti vuotaa verta ylipäänsä. Laukeaminen sitä paitsi saa kohdun supistelemaan -> verinen limakalvosulju poistuu nopeammin lyhentäen menkkoja. Ja auttaahan se laukeaminen menkkakipuihin.
Harrastamme seksiä ihan normaalisti menkkojenkin aikana, pyyhe vaan alle. Suuseksiäkin mies antaa ihan omasta tahdostaan jos minulla on kuukuppi. Ilmoitan kyllä aina ihan kohteliaisuussyistä ennen kuin aletaan tositoimiin, että mulla on menkat, mutta eipä tuo ole miestä vielä kertaakaan haitannut. Eikä minuakaan sen puoleen.
Käytössä kuukautiskuppi, joten suuseksi onnistuu. Pannakin voi sen kanssa, mutta miehelle se vähän hiertää välillä, joten suikkaripuuhiksi monesti menee puolin ja toisin.
Kyllä me harrastetaan, en tosin halua että mies nuolee mua sen aikana. Jos oikein kova vuoto, niin pyyhe alle ja toinen, kostea (käsi)pyyhe sängyn viereen. Käytän sitä sitten putsatakseni miehen peniksen aktin jälkeen, niin ei tarvitse itse veristä veitikkaansa katsella ;)
-N39
Omaa miestäni pyörryttää kun näkee verta, samaten veren rautainen haju pyörryttää ja oksettaa... Kerran hän pyörtyi viereeni kun hän sormetti ja katsoi kättään touhun jälkeen. Housuissani ei ollut mitään verijälkiä, eikä vessassa käydessä ollut tullut mitään joten en todellakaan tiennyt että menkat olisi olleet.
Joskus on tullut verta rajun seksin myötä ja miestä pyörryttää silloinkin kun näkee että on vähän verta. Hirveä paniikki tulee partaa sheivatessa jos tulee pieni haava. Ei se mua haittaa että mies on herkkä tolla lailla :)<3
Menkkojen aikaan mies yleensä hyväilee pikkareiden päältä ja saan orkut silläkin tavoin. Samaten mies imee ja koskettelee nännejä, ja siitä tykkään enemmän ku mistään!
Ite enemmän ku mielelläni otan mieheltä suihin ja teen sille käsihommia, oli sitte mulla menkat tai ei ;)
Mun mies ei halua menkkojen aikana, joten ei harrasteta. Ei ole koskaan halunnut, ei edes suhteen alkuaikoina kun seksiä oli paljon. Tää on mulle ihan ok.
Mies saattaa arkailla asiaa, vaikka ei suoranaisesti seksiä kuukautisten aikaan vastustaisikaan. Seuraavalla kerralla kun tuollainen tilanne tulee eteen voisit sanoa "Mulla on menkat, mutta mentäiskö vaikka suihkuun.."
Normaalisti on seksiä menkkojen aikana. Laitetaan pyyhe tai peitto alle :) Itsellä on runsasta vuotoa mutta ei se ole vielä haitannut menoa :)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:36"]Kyllä me ainakin harrastetaan, yleensä pyyhe suojana. Suuseksissä mies nuolee klitorista ja minulla tamponi sisällä.
[/quote]
Miehesi varmaan ajattelee, että kuukautisten aikana ei vaan yksinkertaisesti harrasteta seksiä. Ehkä hän ei ole tullut ajatelleeksi, että sitä voisi harrastaa ja sinäkin olisit siihen halukas. Meillä ainakin se aika kuusta on automaattisesti pelkkää käsi- ja suuhoitoa, mutta kukin tavallaan. :)
Joo, pyyhe.
Mutta voin kertoa, että tuo ongelma korjaantuu kun suhde vakiintuu eli seksin määrä muutenkin romahtaa eikä himoa ole (yleensä nainen ei halua) niin paljon, että seksiä olisi kuukautistan aikaan.
Kyllä se peppuseksi on parasta kuukautisten aikaan ;) ja on se ihanaa muuloinkin . :)