Tarhaopelle joululahjaksi viinipullo. Oli ihan oma toive kun kysyin.
Nyt vaan herää iso Huoli, onkohan sillä tädillä joku alkoongelma?
Jos se pyytää kaikilta tarhalasten vanhemmilta viinipullon, sillä on pian kotona 24 viinipulloa.
Taidan viedä vaan sille villasukat ja suklaata.
Ja teen kyllä ilmoituksen johtajalle, että henkilökunassa eräs on alko-ongelmainen.
Kommentit (12)
Mäkin ottaisin mielelläni viinipullon. Siis sen sijaan että joku käyttää esim 20€ johonkin tuikkuun/muumimukiin/johonkin muuhun ärsyttävään. Ja ärsyttäviä ne on siksi, että usein käy niin että saan yhden kupin sitä ja toisen kipon tätä. Harmittaa kun lahjaan on käytetty rahaa ( ja aikaa) paljonkin ja sitten mietin, että olisivat ostaneet /tehneet kortin...Viinin käyttäisin ruuanlaittoon...
Jos olis toivonu suklaata alkaisit tarkkailla onko sillä bulimia0_o?
Jos sillä olisi oikeasti alkoholiongelma, niin ei varmasti esittäisi moista toivetta, vaan tekisi kaikkensa salatakseen sen ongelman.
Ettei vaan olis niitä tarhaopeja, joiden valvoessa ulkona hoidossaolevia lapsia lapset kävelee porteista ulos?
Tarhantäti saa tehdä lomalla mitä lystää. Vaikka pukeutua kurittajan lakkiin ja piiskata allaspoikaa, juoda viskiä pikkujouluväen navoista ja tatuoittaa Peter Steelen kuvan pakaraansa. Sinä et saa sitä koskaan tietää.
Toisaalta, voi olla että täti vain tykkää ottaa lasin hyvää viiniä juhla-aterialla. Oletko itse absolutisti?
Kuka hitto vie tarhanopelle mitään joululahjaa?!
Itse työn puolesta lähetytän joulupullot asiakkaiden edustajille jne., mutta en kyllä koskaan ole lahjonut tarhan tai koulun opettajia. Itseasiassa kuvion pitäisi mennä juuri toisinpäin; lapset ovat tarhan asiakkaita. Ilman asiakkaita tarhantädit olisivat työttömiä.
Suurin osa varmaan vie aivan kuten opettajille, meillä on tapana muistaa myös postinjakajaa. Ja onhan se kiva jotain muuta kuin se ainainen kukkanen joka kestää vain hetken.
Ihan tavallisia tallaajia on päiväkodin työläiset ja pienipalkkaisia ja saavat yksityiselämässään vaikka juoda pullon viiniä joka ilta jos huvittaa, baareilla yms ja monen mielestä varmasti pössytelläkin (ei minun)
Kävin juuri viikolla yhdessä päiväkodissa ja se meteli oli aivan korviahuumaava niin sisällä kuin ulkona, en tajua miten joku sitä kestää vuodesta toiseen ylipäätään, hyvät rentoutumiskeinot on tarpeen vapaa-aikana.
Saahan hän olla myös lesbo, muslimi, helluntalainen tai vaikka jehovalainen vapaa-ajallaan.
Huh. Jos joutuisin itse päiväkotiin töihin, saattaisivat hyvin monenlaiset huumeetkin alkaa maistua.
Alkoholin vieminen päiväkotien ja koulujen alueelle kielletty! Alkkisakka ostakoot itse viinansa.
osta tekokyrpä, iso ja musta, menee hyvin viinin kanssa
:D